AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:05 Del Skrevet søndag kl 18:05 Eller kun i fritiden? Anonymkode: 7003f...211 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:18 Del Skrevet søndag kl 18:18 Hadde ikke hatt kvaler med det om det var det som skulle til. Da går jeg utifra hvordan det virker på meg. Blir man omtåket så bruker man så klart ikke det. Hos meg tar den kun toppen av angsten. Men fikk efexor som virket tilslutt så da slapp jeg aobril. Anonymkode: fe7ce...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:20 Del Skrevet søndag kl 18:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke hatt kvaler med det om det var det som skulle til. Da går jeg utifra hvordan det virker på meg. Blir man omtåket så bruker man så klart ikke det. Hos meg tar den kun toppen av angsten. Men fikk efexor som virket tilslutt så da slapp jeg aobril. Anonymkode: fe7ce...be1 Så bra at Efextor hjalp deg bedre! Anonymkode: 7003f...211 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:48 Del Skrevet mandag kl 04:48 Jeg har blitt stoppet av politiet i bil med høyt benzo inntak. Da visste jeg ikke det var ulovlig og politimannen merket ingenting. De stoppet meg fordi noen i en lignende bil hadde gjort noe. Nå kjører jeg ikke bil lengre. Anonymkode: 41b5c...fae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:37 Del Skrevet mandag kl 12:37 Har aldri brukt sobril på jobb. Jeg jobber i barnehage. Tar sobril om det er helt nødvendig, og om jeg er full i angst drar jeg enten på jobb og det går Iver nr jeg får fokuset på noe annet, eller så blir jeg hjemme. Kommer veldig an på hvilke jobb man har Anonymkode: a94b1...c8a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet mandag kl 12:49 Del Skrevet mandag kl 12:49 Det har hendt jeg har tatt 1/2 Vival på jobb ja. Men jeg vet veldig godt hva slags virkning det har på meg, så det føler jeg er greit. Blir ikke sløv eller noe sånt. Det kommer jo også an på hva slags jobb man har ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.