AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:47 Del Skrevet søndag kl 18:47 Jeg husker nesten Ingenting av mine barns oppbekst. Jeg husker ikke en gang hvor vi hadde deres konfirmasjonsselskap, måtte spørre mannen min om det. Det er 10 år siden. Nå er jeg så glemsk at jeg ikke husker ting rett etter, feks om jeg var i det rommet eller ikke, og jeg glemmer ting jeg skulle si mens jeg snakker, jeg faller ut. Jeg har levd under mye stress hele livet og er i en meget stresset periode nå også fordi det er stress fra alle kanter, og jeg har det veldig vondt. Men jeg prøver så godt jeg kan å holde hodet over vannet og stå i det og takle det. Anonymkode: 4169c...ef4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet søndag kl 18:50 Del Skrevet søndag kl 18:50 Stresshormoner er glemmehormoner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:53 Del Skrevet søndag kl 18:53 Samme her. Har glemt masse!! Skylder litt på ECT også da. Anonymkode: 1553c...fa8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:55 Del Skrevet søndag kl 18:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Har glemt masse!! Skylder litt på ECT også da. Anonymkode: 1553c...fa8 Jeg bruker også Lamictal som jeg tror kan være en synder. Iallefall at den kan bidra til det, men jeg tør ikke slutte på den i frykt for ny alvorlig depresjon. Anonymkode: 4169c...ef4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:59 Del Skrevet søndag kl 18:59 stress eller overgangsalder Anonymkode: 18f1d...03f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet søndag kl 19:11 Del Skrevet søndag kl 19:11 Husker nesten ikke noe av egen oppvekst. Det jeg husker skulle jeg ønske jeg ikke husket. Husker veldig lite av barnas oppvekst. Husker veldig lite av livet generelt. Snakker veldig mye egne ord, da ordene som folk kjenner til er borte. Er bipolar og sjeldent vært stabil, men føler fsktisk ikke att glemsomheten min er unormal. Man får så mye info inn i hode konstant. Og er man psyk, så virker det logisk for meg at hode husker det som er viktig for å overleve og ikke alt annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:31 Del Skrevet søndag kl 19:31 Adeie skrev (19 minutter siden): Husker nesten ikke noe av egen oppvekst. Det jeg husker skulle jeg ønske jeg ikke husket. Husker veldig lite av barnas oppvekst. Husker veldig lite av livet generelt. Snakker veldig mye egne ord, da ordene som folk kjenner til er borte. Er bipolar og sjeldent vært stabil, men føler fsktisk ikke att glemsomheten min er unormal. Man får så mye info inn i hode konstant. Og er man psyk, så virker det logisk for meg at hode husker det som er viktig for å overleve og ikke alt annet. Gjenkjennelig for meg også. Anonymkode: 4169c...ef4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krøll9 Skrevet mandag kl 21:43 Del Skrevet mandag kl 21:43 Glemmer også mye i perioder jeg er stresset. Har også glemt mye fra perioder der jeg har vært annerledes. Dvs. fått en del huller i livshistorien som har med stress og depresjon å gjøre, ikke rus eller slikt. Tror det er vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.