Gå til innhold

Så sliten av både sykdom og utprøving

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Adeie skrev (47 minutter siden):

Der er jeg nok heller omvendt, full tro på enhver medisin jeg har prøvd, for denne gangen må det være rett. 

Haha ja det er jo egentlig sant! Sikkert bare jeg som tenker at medisin er medisin liksom😅

Anonymkode: 46b5a...bca

Fortsetter under...

AnonymBruker
Adeie skrev (1 time siden):

Der er jeg nok heller omvendt, full tro på enhver medisin jeg har prøvd, for denne gangen må det være rett. 

Jeg har jo forsåvidt det jeg og sånn egentlig. Tenker at nå skjer mirakelet. Men så skjer det ikke. Og så blir man skuffet og motløs!

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har jo forsåvidt det jeg og sånn egentlig. Tenker at nå skjer mirakelet. Men så skjer det ikke. Og så blir man skuffet og motløs!

Da er det enda en medisin man kan prøve.

Jeg ble vel egentlig gitt opp hva kom til medisiner med god virkning ang bipolariteten medregnet hva jeg godtok av bivirkninget. Men nå har vi jo funnet ut av hvordan jeg skal unngå nye sykdomsperioder, så lenge jeg følger det, så tror jeg det også går bra. Selv om det er tøft midt i.

AnonymBruker
Adeie skrev (16 timer siden):

Da er det enda en medisin man kan prøve.

Jeg ble vel egentlig gitt opp hva kom til medisiner med god virkning ang bipolariteten medregnet hva jeg godtok av bivirkninget. Men nå har vi jo funnet ut av hvordan jeg skal unngå nye sykdomsperioder, så lenge jeg følger det, så tror jeg det også går bra. Selv om det er tøft midt i.

Det er bra du har funnet ut av det uansett da! Tøff er det uten tvil! 

Det er jo ikke bare bare. Jeg har som nevnt både angst og depressive symptomer, så er ikke helt entydig hva som kom først på en måte. Men prøver nå antidepressiva uansett da🤞🏼

Et seriøst spørmål- til nachno eller andre med kompetanse- kunne du forklart hvorfor Brintellix skulle fungere bedre enn remeron? Legen min hadde ikke noe forklaring annet enn «må bare prøve forskjellig».. Jeg har blitt så motløs av at remeron hadde NULL effekt - nesten forverret meg. Den skal jo være beroligende og veldig bra for depresjon

Eneste som hjelper meg ørlite nå er jo sobril. Men det unngår jg mest mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...