AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:40 Del Skrevet mandag kl 16:40 Høyre får 24,1 prosent og Frp 20,1 prosent i en partimåling og har dermed rent flertall på Stortinget. Venstre og Krf havner under sperregrensa. Kjør debatt? https://www.nettavisen.no/nyheter/rent-flertall-for-hoyre-og-frp-i-ny-maling/s/5-95-2121578 Anonymkode: 765ea...fd7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:51 Del Skrevet mandag kl 16:51 Er det nå jeg skal si jeg alt er ufør, så bryr meg ikke😝 Nå må man nesten se på siste periode med blå regjering også. De kom rimelig godt ut av covid da vi sparte mange liv. Rød regjering har jo slitt nå pga inflasjonen. Så denne regjeringen har hatt uflaks. Sier seg jo selv da at vi skylder på regjeringen for alt. Og da ikke vet de ikke kan styre alt. Anonymkode: 28169...38f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:31 Del Skrevet mandag kl 17:31 Er mer bekymret for velferdsstaten under denne regjeringen, som slipper inn så mange flyktninger og innvandrere og gir dem mer penger enn vanlige norske uføre får. Overbelaster kommunene , osv Med en sånn politikk går ting rett ad undas Anonymkode: d15d7...593 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:37 Del Skrevet mandag kl 17:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er mer bekymret for velferdsstaten under denne regjeringen, som slipper inn så mange flyktninger og innvandrere og gir dem mer penger enn vanlige norske uføre får. Overbelaster kommunene , osv Med en sånn politikk går ting rett ad undas Anonymkode: d15d7...593 Vet ikke med deg, jeg får 10000kr mer enn det jeg leste i avisen de fikk og jeg er ufør. Anonymkode: 28169...38f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:41 Del Skrevet mandag kl 17:41 Velferdsstaten slik vi kjenner den står for fall uansett hvem som styrer landet i fremtiden. Vi har ikke folk til å ivareta de stadig økende behovene innen helse og omsorg. Og vi er alt for mange i yrkesaktiv alder som står utenfor arbeidslivet. Vi har blitt et bortskjemt, selvsentrert og lite bærekraftig samfunn. Anonymkode: b2c85...28f 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:07 Del Skrevet mandag kl 18:07 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vet ikke med deg, jeg får 10000kr mer enn det jeg leste i avisen de fikk og jeg er ufør. Anonymkode: 28169...38f Sykt. Anonymkode: d15d7...593 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 Del Skrevet mandag kl 18:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykt. Anonymkode: d15d7...593 Why? Synes systemet er fint jeg, mer du har gitt inn i systemet, mer får du ut. Anonymkode: 28169...38f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet mandag kl 18:40 Del Skrevet mandag kl 18:40 Det må blant annet på plass en mye bedre integrerings- politikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:38 Del Skrevet mandag kl 19:38 1 hour ago, AnonymBruker said: Velferdsstaten slik vi kjenner den står for fall uansett hvem som styrer landet i fremtiden. Vi har ikke folk til å ivareta de stadig økende behovene innen helse og omsorg. Og vi er alt for mange i yrkesaktiv alder som står utenfor arbeidslivet. Anonymkode: b2c85...28f Vi må øke innvandringen da. Anonymkode: 765ea...fd7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:18 Del Skrevet mandag kl 20:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Why? Synes systemet er fint jeg, mer du har gitt inn i systemet, mer får du ut. Anonymkode: 28169...38f Men nesten alle får mye mer ut enn de betaler inn https://www.nettavisen.no/nyheter/hver-kvinne-koster-15-6-millioner-ingen-grunn-til-at-det-skal-tolkes-stigmatiserende-for-kvinner/s/12-95-3424089287 Dvs, en trenger ENORME kutt i ytelser og/eller ENORMT mye høyere skattenivå Det jeg frykter er de nedgangstidene som GARANTERT kommer, og vil bli møtt av et samfunn med fremmede folk som ikke har noe samhold, det kommer aldri til å ende bra. Vi er ikke et land engang, bare magisk jord. Som en vil se ikke er så magisk som en tror på venstresiden... En så hvor magisk jorden var i Rinkeby f.eks. Skikkelig magisk.... Virkeligheten kommer fort på en, eventyrene en lærer på universitetene stemmer rett og slett ikke med virkeligheten. Anonymkode: 8d7ae...098 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet tirsdag kl 13:28 Del Skrevet tirsdag kl 13:28 Nei, tvert imot. Jeg tror de kan gjøre at vi beholder velferdsstaten. Skal vi beholde velferdsstaten over tid, kan vi ikke bare åpne alle kranene. Det må prioriteres - det betyr å si nei til noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.