Gå til innhold

Stoler ikke på leger og redd leger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man leser hvor ofte de blir tatt i alt mulig ulovlig som å snikfilme eller voldta. Bare tenker på hvor mye som aldri blir meldt inn. Jeg føler ikke jeg kan stole på leger. 

Anonymkode: bd4d9...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når man leser hvor ofte de blir tatt i alt mulig ulovlig som å snikfilme eller voldta. Bare tenker på hvor mye som aldri blir meldt inn. Jeg føler ikke jeg kan stole på leger. 

Den reaksjonen blir omtrent som å si at du ikke tør å gå på fortauet lenger. Det finnes alltid en mulighet for at en bil kjører av veien og tar deg med samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (14 minutter siden):

Det som kommer frem i media er sjeldne tilfeller. De fleste leger er til å stole på.

Det er ikke sjeldent. Det er flere ganger i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er ikke sjeldent. Det er flere ganger i året. 

La oss si at det skjer 10 ganger i året. Det finnes ca 31 000 yrkesaktive leger idag. Det betyr at det er 0,0003 prosent av landets leger driver med sånt, betyr det da at de resterende 99,9997 skal avskrives helt de også? 

Anonymkode: 6d476...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på noen som helst. Gjorde det før men det straffa seg på veggen min på Facebook. Sånn at alle kunne lese det og etter det så klarer jeg ikke å stole på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som

flere skriver er det ekstremt sjeldent. Det er større sjans at du blir angrepet av en grevling. Det er trygt å fly, det tryggeste vi gjør, selv om det kan skje at et fly styrter. 
Jeg selv hadde ikke blitt misbrukt av en lege, jeg er såpass våken at hadde legen bedt meg ta masse medisin før en GU hadde jeg forlatt kontoret. Jeg er 45 og har tatt såpass mange GU født to barn at jeg vet hva som skjer. Hadde en lege prøvd stappe ei lyspære inn i dåsa hadde jeg slarka han 

Anonymkode: 7e90c...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...