AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:29 Del Skrevet mandag kl 22:29 Når man leser hvor ofte de blir tatt i alt mulig ulovlig som å snikfilme eller voldta. Bare tenker på hvor mye som aldri blir meldt inn. Jeg føler ikke jeg kan stole på leger. Anonymkode: bd4d9...108 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet mandag kl 22:49 Del Skrevet mandag kl 22:49 Det som kommer frem i media er sjeldne tilfeller. De fleste leger er til å stole på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet mandag kl 22:51 Del Skrevet mandag kl 22:51 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når man leser hvor ofte de blir tatt i alt mulig ulovlig som å snikfilme eller voldta. Bare tenker på hvor mye som aldri blir meldt inn. Jeg føler ikke jeg kan stole på leger. Anonymkode: bd4d9...108 Den reaksjonen blir omtrent som å si at du ikke tør å gå på fortauet lenger. Det finnes alltid en mulighet for at en bil kjører av veien og tar deg med samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:04 Del Skrevet mandag kl 23:04 Everybody skrev (14 minutter siden): Det som kommer frem i media er sjeldne tilfeller. De fleste leger er til å stole på. Det er ikke sjeldent. Det er flere ganger i året. Anonymkode: bd4d9...108 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:16 Del Skrevet mandag kl 23:16 5 minutes ago, AnonymBruker said: Det er ikke sjeldent. Det er flere ganger i året. Anonymkode: bd4d9...108 La oss si at det skjer 10 ganger i året. Det finnes ca 31 000 yrkesaktive leger idag. Det betyr at det er 0,0003 prosent av landets leger driver med sånt, betyr det da at de resterende 99,9997 skal avskrives helt de også? Anonymkode: 6d476...64d 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba Skrevet tirsdag kl 17:13 Del Skrevet tirsdag kl 17:13 Jeg stoler ikke på noen som helst. Gjorde det før men det straffa seg på veggen min på Facebook. Sånn at alle kunne lese det og etter det så klarer jeg ikke å stole på noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:45 Del Skrevet tirsdag kl 23:45 Som flere skriver er det ekstremt sjeldent. Det er større sjans at du blir angrepet av en grevling. Det er trygt å fly, det tryggeste vi gjør, selv om det kan skje at et fly styrter. Jeg selv hadde ikke blitt misbrukt av en lege, jeg er såpass våken at hadde legen bedt meg ta masse medisin før en GU hadde jeg forlatt kontoret. Jeg er 45 og har tatt såpass mange GU født to barn at jeg vet hva som skjer. Hadde en lege prøvd stappe ei lyspære inn i dåsa hadde jeg slarka han Anonymkode: 7e90c...966 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.