AnonymBruker Skrevet i går, 05:10 Del Skrevet i går, 05:10 adhoc skrev (20 timer siden): Det skillet du opererer med mellom «stressaktivering» og angst blir uforståelig for meg. Man trenger ikke å være redd for noe for å klassifisere det som angst. Hva mener du skiller de to? Hvordan mener du det er det samme som angst da? Kunne du forklart? Anonymkode: cde68...980 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:13 Del Skrevet i går, 06:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan mener du det er det samme som angst da? Kunne du forklart? Anonymkode: cde68...980 For hvert svar du får er det bare flere spørsmål. I månedsvis. Er det sånn at du oppriktig ikke husker at du har spurt om disse tingene før? Anonymkode: 633d8...090 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): For hvert svar du får er det bare flere spørsmål. I månedsvis. Er det sånn at du oppriktig ikke husker at du har spurt om disse tingene før? Anonymkode: 633d8...090 Jeg husker ikke sånt. Husker selv veldig dårlig og det er veldig plagsomt å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymos Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 2 hours ago, Alba said: Jeg husker ikke sånt. Husker selv veldig dårlig og det er veldig plagsomt å gjøre det. Hva om du begynner å ta screenshot av alle svar du får i trådene dine? Så slipper du å opprette nye tråder om det samme hver uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Anonymos skrev (20 minutter siden): Hva om du begynner å ta screenshot av alle svar du får i trådene dine? Så slipper du å opprette nye tråder om det samme hver uke. Det er nok ikke Alba som er trådstarter og som lager alle disse trådene. Jeg tror jeg vet hvem det er. Anonymkode: 370f4...771 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.