Gå til innhold

Angstmedisin og symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, dere som har fått medisin for angst, hjelper det bare for «angstfølelse», eller for symptomer som potensielt er der pga angst? Som kvalme, høy puls, uvirkelighetsfølelse, eller hjernetåke, svetting, eller hva enn man har.

Jeg opplever ofte mer symptomer, enn direkte angstfølelse. Men legen sier det er angst 😝

Anonymkode: a250b...b5c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488262-angstmedisin-og-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Adeie skrev (4 minutter siden):

Har man  ikke angst har man ikke symptomer. 

Hehe det skjønner jeg jo forsåvidt, men føler ikke angst, men symptomer. Trodde angst medisin gjorde at man ikke følte angst/redsel. Jeg vil jo bare bli kvitt symptomer.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehe det skjønner jeg jo forsåvidt, men føler ikke angst, men symptomer. Trodde angst medisin gjorde at man ikke følte angst/redsel. Jeg vil jo bare bli kvitt symptomer.

Igjen, har man ikke angst, så har man ikke symptomer på angst.

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok så bra. Jeg er jo redd for symptomene 🤪

Hvilken medisin har du brukt da?

Hør på legen din om hva han/hun synes er best. Jeg har prøvd mange før jeg fant den som hjalp på meg. Den er da så klart ikke nødvendigvis den du trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...