Gå til innhold

Anafranil og tvang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei, sliter en del med tvang, og har fått anafranil som medisin. Jeg går nå på 125mg men har fortsatt noe tvang igjen, vil jeg måtte øke dosen til maks for å få bukt med tvangen?

kan jeg gå på efexor samtidig? Mot angst.

Anonymkode: 1f9c3...e3c

1. Ved ocd kan det ta noe tid før full effekt kommer. Om du bør øke, avhenger av hvor lang tid du har brukt 125mg og om du har bivirkninger.

2. Du kan, men i dette tilfellet mener jeg at legen skal følge deg opp litt ekstra selv om "interaksjoner.no" ikke angir problemer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488263-anafranil-og-tvang/#findComment-4334159
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (3 timer siden):

1. Ved ocd kan det ta noe tid før full effekt kommer. Om du bør øke, avhenger av hvor lang tid du har brukt 125mg og om du har bivirkninger.

2. Du kan, men i dette tilfellet mener jeg at legen skal følge deg opp litt ekstra selv om "interaksjoner.no" ikke angir problemer.

Brukte vel 1,5-2 uker på opptrappingen til 125mg. Lite bivirkninger, mest seksuelt og litt mer vansker med å gå på do

Anonymkode: 1f9c3...e3c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488263-anafranil-og-tvang/#findComment-4334195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...