Gå til innhold

Var det en utfordring medikamentelt å bli overført fra DPS til fastlegen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det går helt greit. Syns ikke dps er noe bedre enn Google heller. Det meste av hvilke medisiner som funker og ikke kan man Google seg til selv. 

Anonymkode: f455c...2ae

Du har nok endel mer erfaring en meg innen systemet tenker jeg.

Anonymkode: 02d94...361

Gikk veldig greit. Var legen som foreslo vi skulle prøve å medisinere bort angsten også. Nå tar jeg ett og ett problem. Hos dps skulle vi prøve å finne medisiner for å gjøre min bipolaritet stabil.

Endret av Adeie
Gjest Vendi

Ble utskrevet til fastlegen i våres. Gikk fint til å begynne med inntil det ikke gikk fint lenger. Har vært litt fram og tilbake, men nå rehenviste legen meg nylig for medisinvurdering siden hun mener DPS kan dette med medisinering av meg og min lidelse best. Når alt blir ok med det nye medisinregimet, er det tilbake til fastlegen. Helt i orden for meg. 

Endret av Vendi

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...