Gå til innhold

Er det å sove på Imovane eller Alimemazin når man drukket alkohol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Vil ikke anbefale Imovane og alkohol. Jeg sovnet visst mens jeg trykket på telefonen i sengen og mistet den i hodet uten å våkne. Hadde også tisset på gulvet i stuen og kastet dolokket veggimellom på natten etter jeg hadde sovnet.. husker ingenting av det..

Anonymkode: edbba...79b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vil ikke anbefale Imovane og alkohol. Jeg sovnet visst mens jeg trykket på telefonen i sengen og mistet den i hodet uten å våkne. Hadde også tisset på gulvet i stuen og kastet dolokket veggimellom på natten etter jeg hadde sovnet.. husker ingenting av det..

Huff! Det blir null alkohol på meg istedenfor.

Anonymkode: 92694...c23

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Huff! Det blir null alkohol på meg istedenfor.

Anonymkode: 92694...c23

Det tror jeg er lurt. Det kjennes ut som man sover godt med alkohol, men det er motsatt. Veldig dårlig kvalitet på søvnen. Men ja, man sovner nok lettere som jeg antar du ser etter.

Adeie skrev (På 14.11.2024 den 8.04):

Tar ukje sovemedisiner mer rød trekant når man har drukket alkohol.

Det bør ikke forekomme. Du skal ikke kombinere disse med alkohol, det er skadelig. Og det vet du nok godt. 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det tror jeg er lurt. Det kjennes ut som man sover godt med alkohol, men det er motsatt. Veldig dårlig kvalitet på søvnen. Men ja, man sovner nok lettere som jeg antar du ser etter.

Etter  inntak av alkohol sover man veldig dårlig, og våkner veldig tidlig. Det beste er å kutte ut alkohol.

erik123 skrev (1 time siden):

Det bør ikke forekomme. Du skal ikke kombinere disse med alkohol, det er skadelig. Og det vet du nok godt. 

Sånn foruten att ikke ble ukje, så skrev jeg jo at jeg ikke tar røde trekanter med alkohol.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...