Gå til innhold

Trist hvordan incel-gutta hat gått amokk på sosiale medier: Latterliggjør kvinner: «Din kropp, mitt valg»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Hva med oss som er gift, men ikke har tenkt å få (flere) barn, eller ikke kan få flere barn? Skal vi leve i sølibat vi da? Eller mener du at man må sterilisere seg eller vente til man er så gammel at man ikke er fruktbar lengre for å ha sex så ofte man vil uten at det ligger noe barneønske bak?

Du kan gjøre hva du vil, det viktigste er å unngå abort, og å bli en ensom barnløs kattedame, både for egen del og for samfunnets.

Regner med at du er enig i at dagens unge kvinner er utrolig ulykkelige og at veien vi ledet dem, var en feil vei. Så får en trekke egne konklusjoner om det faktum. Lett å gjøre meg til "the bad guy", men det er som en person på 300kg som spiser masse sukker, ja da trenger du en "bad guy" til å si at du bør slutte for du er blitt så feit. Er det "snillt", nei, men omsorg tar mange former, og ser du en giga-feit person er det eneste riktige å be han skjerpe seg. Ikke juble for "frihet". Samme med rusavhengige eller andre ting. Kortvarig nytelse er ikke veien til lykke, for individer eller samfunn.

Fakta bryr seg ikke om våre følelser :)  Og nei, en blir ikke lykkelig av å ligge rundt og drepe ufødte barn (sorry, det var en løgn dere ble solgt)

Anonymkode: ba7eb...2ba

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, samleie er en akt som har en funksjon å produsere barn, bedriver en det av andre grunner tror jeg nok en får en kortvarig nytelse fulgt av en lengre nedtur, som faktisk over en livstid blir en neagtiv erfaring totalt sett. Nytelsen fra samleie kommer fra å se barna sine vokse opp. Dagens kvinner er dessverre misledet til å tro at de nyter så mye pga en kortvarig nytelse ved samleie uten ansvar, gjerne med en "chad" fra Tinder, som pumper og dumper, men de blir bare tomme og ofte ensomme voksne.

Jeg regner med (og håper) at du troller ,men...

Hvis du mener at man kun skal ha samleie for å få barn. Hva da med min samboer og meg som har valgt sammen at vi ikke ønsker barn. Mener du at vi skal leve i et forhold uten sex?

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Regner med at du er enig i at dagens unge kvinner er utrolig ulykkelige og at veien vi ledet dem, var en feil vei. Så får en trekke egne konklusjoner om det faktum. Lett å gjøre meg til "the bad guy", men det er som en person på 300kg som spiser masse sukker, ja da trenger du en "bad guy" til å si at du bør slutte for du er blitt så feit. Er det "snillt", nei, men omsorg tar mange former, og ser du en giga-feit person er det eneste riktige å be han skjerpe seg. Ikke juble for "frihet". Samme med rusavhengige eller andre ting. Kortvarig nytelse er ikke veien til lykke, for individer eller samfunn.

Fakta bryr seg ikke om våre følelser :)  Og nei, en blir ikke lykkelig av å ligge rundt og drepe ufødte barn (sorry, det var en løgn dere ble solgt)

Siden du mener at påstanden om at dagens unge kvinner er ulykkelige er en ren faktaopplysning, så regner jeg med at det også er enkelt for deg å hoste opp en kilde for dette. :) 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener seriøst at abort er drap fra dag 1?

Anonymkode: 043cc...dff

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, samleie er en akt som har en funksjon å produsere barn, bedriver en det av andre grunner tror jeg nok en får en kortvarig nytelse fulgt av en lengre nedtur, som faktisk over en livstid blir en neagtiv erfaring totalt sett. Nytelsen fra samleie kommer fra å se barna sine vokse opp.

Antar du snakker av egen erfaring?

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Regner med at du er enig i at dagens unge kvinner er utrolig ulykkelige og at veien vi ledet dem, var en feil vei.

Eh, nei? Kam du vise til gode kilder som sier at dagens unge kvinner er svært ulykkelige?

Annonse

Uttalelsen "Din kropp, mitt valg" er nok ment som ren provokasjon og trolleri, men det kommer også fra en person som har drøye meninger. Derfor er det vanskelig å avfeie det som bare humor.

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Eh, nei? Kam du vise til gode kilder som sier at dagens unge kvinner er svært ulykkelige?

Vet ikke om du prøver å være litt lur, altså du er enig i fakta, men pga graden av ekstremhet er diskutabel (og umulig å måle....)så angriper du det punktet, fair nok lov å være litt slu, men foretrekker at du heller bare innrømmer fakta og sier "ja jeg er enig med deg", istedenfor dette "nuance trolling" greia, men uansett:

https://law.yale.edu/sites/default/files/documents/pdf/Intellectual_Life/Stevenson_ParadoxDecliningFemaleHappiness_Dec08.pdf

abstract: "By many objective measures the lives of women in the United States have improved over the  past 35 years, yet we show that measures of subjective well‐being indicate that women’s happiness  has declined both absolutely and relative to men.  The paradox of women’s declining relative well‐ being is found across various datasets, measures of subjective well‐being, and is pervasive across  demographic groups and industrialized countries."

https://www.the74million.org/article/a-slow-motion-crisis-gen-zs-battle-against-depression-addiction-hopelessness/ (begge kjønn men uansett)

Stern-Gen-z-chart.jpg

AnonymBruker
Grendel skrev (7 minutter siden):

Uttalelsen "Din kropp, mitt valg" er nok ment som ren provokasjon og trolleri, men det kommer også fra en person som har drøye meninger. Derfor er det vanskelig å avfeie det som bare humor.

Mannen er en drittsekk og en grifter av det største kaliber. 

https://en.wikiquote.org/wiki/Nick_Fuentes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...