Gå til innhold

Jeg bruker Alimemazin og er konstant trøtt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (34 minutter siden):

Blir du avhengig  av Alimemazin? Jeg er redd for det. Blir fryktelig  trøtt dagen etter.

Når tar du den på kvelden? Jeg tar den kl 20. Jeg tror ikke man blir avhengig av den, kanskje en psykisk avhengighet?

Anonymkode: 1615a...7e4

AnonymBruker

Man trenger en pause noen dager i ny å ne fra alimemazin. Hos meg virker den 3 dager i uka bare. Så går på den 3 dager og har pause 4.

Mannen kan bruke de året rundt uten pause.

Men man blir ikke avhengig.

Jeg blir litt ekstra trøtt på morgenen, men finnes jo lite som er bedre enn å føle seg trøtt. 

Anonymkode: 35cc0...629

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man trenger en pause noen dager i ny å ne fra alimemazin. Hos meg virker den 3 dager i uka bare. Så går på den 3 dager og har pause 4.

Mannen kan bruke de året rundt uten pause.

Men man blir ikke avhengig.

Jeg blir litt ekstra trøtt på morgenen, men finnes jo lite som er bedre enn å føle seg trøtt. 

Du liker å føle deg trett?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du liker å føle deg trett?

Ja, var helt ny følelse for meg. Har sliter både mwd å sovne og mange oppvåkningen. Sjeldent trøtt. Blir hypoman av lite søvn. Så ligge å dra meg en ekstra time i senga å trøtte meg er nydelig.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, var helt ny følelse for meg. Har sliter både mwd å sovne og mange oppvåkningen. Sjeldent trøtt. Blir hypoman av lite søvn. Så ligge å dra meg en ekstra time i senga å trøtte meg er nydelig.

Skjønner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...