Gå til innhold

Jeg bruker Alimemazin og er konstant trøtt

Anbefalte innlegg

erik123 skrev (6 minutter siden):

Men det gjelder veldig mange! En medisin med forferdelige bivirkninger. 

Tror nok de fleste får ingen til litt bivirkninger jeg. Er sjeldent folk får forferdelige bivirkninger.

antihistamin skulle jeg tro er å foretrekke for kroppen kontra antipsykotika.

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (20 minutter siden):

Søvnproblemer skyldes Efexor. Det er bare trist.  Må bytte medisin igjen. Bestandig er det noen forferdelige bivirkninger. 

Bør du ikke bruke medisinen litt lenger enn en uke for å se om bivirkningene går over? 

Anonymkode: 1cd61...ead

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bør du ikke bruke medisinen litt lenger enn en uke for å se om bivirkningene går over? 

Fem netter uten søvn er mer en nok for meg. Tror ikke det går over. Bivirkninger går ikke alltid over. 

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (6 minutter siden):

Fem netter uten søvn er mer en nok for meg. Tror ikke det går over. Bivirkninger går ikke alltid over. 

Nei, de går ikke alltid over. Men ofte så går de over. Det er jo for dumt om du har funnet en god medisin som kan hjelpe deg også gir du opp før du vet om bivirkningene går over eller ikke.

Da er det nesten litt din egen skyld at du sliter.

erik123 skrev (49 minutter siden):

Søvnproblemer skyldes Efexor. Det er bare trist.  Må bytte medisin igjen. Bestandig er det noen forferdelige bivirkninger. 

Du bør teste å ta medisinen på ulike tidspunkt gjennom døgnet. Det funket for meg.

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, de går ikke alltid over. Men ofte så går de over. Det er jo for dumt om du har funnet en god medisin som kan hjelpe deg også gir du opp før du vet om bivirkningene går over eller ikke.

Da er det nesten litt din egen skyld at du sliter.

Flott at du sier det. Imponerende! Jeg går ikke søvnløs.

Adeie skrev (5 minutter siden):

Gir du opp etter 1 uke på en medisin så gjør du jo det. 2 mnd er det nok du bør minst ha pr utprøvning.

Skal jeg da gå to måneder uten søvn? Du bør skjønne at det ikke går. Må ha søvn for å fungere i hverdagen. Tar også Zopiclone, men det hjelper ikke.

Annonse

erik123 skrev (3 minutter siden):

Skal jeg da gå to måneder uten søvn? Du bør skjønne at det ikke går. Må ha søvn for å fungere i hverdagen. Tar også Zopiclone, men det hjelper ikke.

Du har jo alimemazin, da bruker du den. Men du vil så klart ikke gå 2 mnd uten søvn da det er umulig. Ta efexor på dagtid, veldig kort halveringstid på den, så da vil du få sove til kvelden.

Adeie skrev (2 timer siden):

Du har jo alimemazin, da bruker du den. Men du vil så klart ikke gå 2 mnd uten søvn da det er umulig. Ta efexor på dagtid, veldig kort halveringstid på den, så da vil du få sove til kvelden.

Jeg tok den i 8-tiden. Tidlig på dag, men virket tydeligvis til langt på kveld. alimemazin kan bli løsningen. 

Adeie skrev (2 timer siden):

Da må jeg ta den i 17 tida for ikke å få hangover. 

Adeie skrev (39 minutter siden):

Da gjør du det. Prøv deg frem. Håper du velger å stå i det en stund, for har tro på at du også kam bli bedre av angst og depresjon.

Kan alimemazin  tas sammen med mat? Fant det ikke på pakningsvedlegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...