Gå til innhold

Finne motivasjon til å holde ut

Anbefalte innlegg

Er så sliten nå, trodde ting skulle bli bedre av å eksponere seg for angsten hver dag, men nå har det hver dag i 5 mnder men blir dårligere. Tenker mye på sm. 
Er redd jeg ikke klarer meg så bra uten mor og bror. 
Kjemper hver dag og morgen er ett helvete av dimensjoner HVER dag 🙁
Nå kommer også agorafobien mer og mer tilbake, samtidig som jeg ikke klarer å finne roen hjemme. Vet ikke hva jeg skal gjøre ?

Var på Livslosen, hjalp litt, men det var kun en engangsopphold. 

Noen med kloke ord og råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488345-finne-motivasjon-til-%C3%A5-holde-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angstlei skrev (11 minutter siden):

De gange jeg poster spm som anonym får jeg ryddige svar. Men hver gang (ikke at det er ofte lengre) at jeg poster med nic’et så får jeg beskjed om dagbok. Skjønner ikke det helt. 

Du velger selv om du vil skrive dagbok, men det er en grei måte å få ut tanker og følelser. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...