Gå til innhold

Virker som om dol-folket er ute på lørdagsgøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den første helgen uten timelange korøvelser eller -konserter siden midt i oktober, så jeg er ikke spesielt aktiv. I formiddag byttet jeg fra høst- til vintervekster i en krukke vi har på trappa. På veien til og fra plantebutikken stakk jeg innom to julemarkeder, uten å kjøpe noe - småkaker lager jeg selv, og jeg har ingen på gavelista som blir glade for andres håndarbeid. 

Om en snau halvtime spiser vi reker og hvitløksbrød. Så skal jeg brette/rydde dagens siste klesvask og muligens se første episode av "Until I kill you". Jeg er så gammel og kjedelig at jeg er glad i Britbox. 

AnonymBruker

Jeg har gjort niks og nada i hele dag. Lest bok, sett på Netflix og nå sett på tv siden halv to. Litt sliten i hodet av all tv-tittingen. Ikke så fornøyd med denne dagen egentlig. Trengte å hvile litt, men dagen hadde blitt bedre hvis jeg hadde kommet meg ut i det fine været. Jaja, har spist sunt i hvertfall. Trening i morgen. 

Anonymkode: 3f488...843

Har vært i barnebursdag hvor det var 8 barn og mange voksne. Veldig hyggelig, men var helt gåen etterpå. Mest pga et ganske så høyt lydnivå, er ikke vant med det. Så nå er det sofaen og tven resten av kvelden. 

Annonse

påskelilje

Vi har hatt en rolig dag,  der vi har fått ryddet litt i tøy +  i hagen og garasjen, jeg har besøkt foreldrene mine, og nå skal jeg lage middag.

I morgen skal jeg synge i kirka, så jeg må synge gjennom de sangene nå i kveld + kanskje øve på de vi skal ha på konserten om to uker 🎶🎶🎶 

AnonymBruker
laban skrev (3 timer siden):

Jeg har den første helgen uten timelange korøvelser eller -konserter siden midt i oktober, så jeg er ikke spesielt aktiv. I formiddag byttet jeg fra høst- til vintervekster i en krukke vi har på trappa. På veien til og fra plantebutikken stakk jeg innom to julemarkeder, uten å kjøpe noe - småkaker lager jeg selv, og jeg har ingen på gavelista som blir glade for andres håndarbeid. 

Om en snau halvtime spiser vi reker og hvitløksbrød. Så skal jeg brette/rydde dagens siste klesvask og muligens se første episode av "Until I kill you". Jeg er så gammel og kjedelig at jeg er glad i Britbox. 

Da er det flere som er gammel og kjedelig. Jeg er også veldig glad i Britbox. Mange fine serier.

Anonymkode: 3d8ad...49a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...