Gå til innhold

Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?

Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?  

2 stemmer

1. 1. Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?

• Ja, prevensjon bør forbys
      0
    • Nei, vi bør la vestlig sivlisasjon/kultur dø ut
      1
    • Annet, jeg har en plan, for å redde Europa, uten å forby prevensjon, og JEG VIL DELE PLANEN under..
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Utrolig dårlig meningsmåling. Mangler flere alternativer 

Anonymkode: 491c5...9ae

"Annet" inkluderer alle alternativer. Kikk "annet" og skriv her.

Anonymkode: 136fe...6df

AnonymBruker
56 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg mangler alternativer.  Vestlig kultur er ikke noe uforanderlig.  Jeg husker seksti år tilbake og livet er helt annerledes i dag.  Jeg ønsker meg det beste fra alle kulturer.

Anonymkode: 3e51b...235

Fordi multikultur fungerer så bra?

Anonymkode: db8e6...ba1

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Norske (moderne) kvinner ligger med hundretalls menn og ofte hundrevis av ganger med hver mann, men barn? Nope.

Det blir lite tid til barn hvis man skal ligge med hundretalls menn hundrevis av ganger. 

Men jeg tror du skal skylde på noe annet enn kvinnenes seksuelle aktivitet for å forklare nedgangen i fødselstallene. Og nei, prevensjon bør ikke forbys. 

Worriesome Plenty 2

Hvite europeere kommer til å bli en minoritet i Europa. I feks Tyskland var av de som hadde skolestart i år over 50% ikke etniske tyske. 

Det samme kommer til å skje i Norge etterhvert også.

Fremmedkulturelle får mange flere barn fordi de tenker som TS om kvinner.

Vestlige vil realisere seg selv, reise, nyte og ha alt på stell før de kanskje vil ha ett eller to barn.

Så med mindre en fascistisk bevegelse tar over Europa er dette som beskrives over en eskalerende situasjon og status Quo.  Ts sitt problem kan ikke løses for få vil ha diktatur og rasisme. 

Annonse

AnonymBruker

Jorda er overbefolket, selv om det fødes ferre barn i Norge. Folk som ønsker barn vil gjerne ha mulighet til å oppdra barna sine og ha både bolig og inntekt i dagens dyre samfunn. Det er ikke viljen det går på men det koster for mye. 

Anonymkode: e1dca...2d6

Everybody skrev (8 timer siden):

Menn kan dra til andre land og få barn med kvinner der.

Det må bli Kongo eller Nigeria kanskje.

Det er like lave fødselstall i Øst-Europa og enda lavere det fjerne Østen (i Kina, Japan, Hong Kong og Singapore). I Sør-Korea er det nede i 0.7!

Land som ligger under 1 skal få slite med eldrebølgen tenker jeg. Man får kull som er 1/4 så store som besteforeldrene. Det er ikke sunne samfunn.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fordi multikultur fungerer så bra?

Hva er kultur?  Jøder ble forfulgt i århundrer i Europa.  Det er vanskelig å dra strek rundt grupper og plassere mennesker der.

Det bekymrer meg ikke spesielt at lyst hår og blå øyne viker for det mørke,  Jeg er en av dem som har kjempet for likestilling og kommer til å gjøre det videre.  Likestilling mellom kjønn er langt fra oppnådd og enda mindre likestilling mellom folkegrupper.

AnonymBruker
59 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er kultur?  Jøder ble forfulgt i århundrer i Europa.  Det er vanskelig å dra strek rundt grupper og plassere mennesker der.

Kan du gi meg en liste over land hvor multikulturalisme fungerer?

Det bekymrer meg ikke spesielt at lyst hår og blå øyne viker for det mørke, 

Slutt å dra in hår- og øyefarge.

Jeg er en av dem som har kjempet for likestilling og kommer til å gjøre det videre.  Likestilling mellom kjønn er langt fra oppnådd og enda mindre likestilling mellom folkegrupper.

Du høres ut som en noe forvirret SV'er.

Det er kun dysfunksjonelle land i Afrika og Midt-Østen som har en fødelsrate over 2,1. Hvis du tror det er en god idé å importere folk derfra bør du tenke deg grundig om. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...