Gå til innhold

Hvilke planer har du for dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat kommet hjem fra trening, spist lunsj og tatt ut av oppvaskmaskinen.

Nå skal jeg slappe av med kaffe og TV-titting frem til samboer og jeg skal spise middag og se Cobra Kai. Etter det blir det gaming eller TV-titting frem til jeg skal gå kveldsrunden med hunden og gå og legge meg.

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Akkurat kommet hjem fra trening, spist lunsj og tatt ut av oppvaskmaskinen.

Nå skal jeg slappe av med kaffe og TV-titting frem til samboer og jeg skal spise middag og se Cobra Kai. Etter det blir det gaming eller TV-titting frem til jeg skal gå kveldsrunden med hunden og gå og legge meg.

Hva trener du?😁

Anonymkode: 29e9f...32b

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg også🤭og tenker på alt jeg burde ha gjort...hi

Tenker du på husarbeid? Heldigvis har jeg gjort det meste som er å gjøre. Var godt ajour med husarbeidet fra før av. Er ikke så mye å gjøre her når vi bare er to. Håper du får til å gjøre litt etterhvert, da. Ta det i små steg og etapper, så blir det mer overkommelig (hvis du synes det virker vanskelig og uoverkommelig nå) 🙂

Endret av jaunus

Annonse

Glitter skrev (3 minutter siden):

Har vært på kjøretur med en ansatt. Og skal på en til med min far kl 16. Ellers er det bare å fortsette å se på serier. :)

Glad helgen snart er over. 

Fordi du ser frem til ECT i morgen?

Glitter skrev (54 minutter siden):

Helgene er så lange. Liker best ukedagene. Men ser fram til videre ect også. 

Jeg er delvis enig. Jeg jobber deltid og gruer meg alltid til å gå på jobb (pga krav: Jeg er deprimert og utmattet) så sånn sett er helgene bedre. Men de kan være lange. Enig med deg der. Hvor mange behandlinger har du i uken? Jeg hadde 3 per uke. Hi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...