Gå til innhold

Hvilke planer har du for dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er delvis enig. Jeg jobber deltid og gruer meg alltid til å gå på jobb (pga krav: Jeg er deprimert og utmattet) så sånn sett er helgene bedre. Men de kan være lange. Enig med deg der. Hvor mange behandlinger har du i uken? Jeg hadde 3 per uke. Hi

Anonymkode: 29e9f...32b

Hadde først to dager i uken. Nå skrur de kanskje ned til en per uke for å få mer kramper per anfall. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Hadde først to dager i uken. Nå skrur de kanskje ned til en per uke for å få mer kramper per anfall. 

Å, sier du det? Da blir det ihvertfall en langvarig behandling. Men det er jo egentlig likegyldig når det gjelder å få riktig behandling. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å, sier du det? Da blir det ihvertfall en langvarig behandling. Men det er jo egentlig likegyldig når det gjelder å få riktig behandling. 

Ja, dey blir det. Men skal uansett være her til en stund etter en operasjon i januar så har god tid sånn sett. Etter ect skal jeh bytte medisiner. Så har nok av ting framover. 

Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja, dey blir det. Men skal uansett være her til en stund etter en operasjon i januar så har god tid sånn sett. Etter ect skal jeh bytte medisiner. Så har nok av ting framover. 

Godt å høre at de har en plan for deg🙏

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Godt å høre at de har en plan for deg🙏

Ja. Det er bra folk som jobber her. :) Men gleder meg svært til å ta litt permisjoner. 

Endret av Glitter
Glitter skrev (10 minutter siden):

Ja. Det er bra folk som jobber her. :) Men gleder meg svært til å ta litt permisjoner. 

Det kan jeg godt skjønne. Det er jo spesielt å være på sykehus! Når skal tvangen revurderes?

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er/har vært mer krevende å være ungdoms-foreldr og savner innimellom tiden da jeg kunne pakke dynen rundt dem kl 19😅

Hehe ja. Ser den. Nå legger vi oss samtidig så blir ikke noe våkentid etter de er i seng. :)

Glitter skrev (3 minutter siden):

Hehe ja. Ser den. Nå legger vi oss samtidig så blir ikke noe våkentid etter de er i seng. :)

Min ene ungdom har vært litt borti rus (piller) så det har mildt sagt vært en vanskelig tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...