Gå til innhold

Hvilke planer har du for dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Min ene ungdom har vært litt borti rus (piller) så det har mildt sagt vært en vanskelig tid.

Anonymkode: 29e9f...32b

Ja det skjønner jeg. Jeg er redd for mine barn mtp rus. Vet så alt for godt hva det innebærer. 

Fortsetter under...

Glitter skrev (12 minutter siden):

Ja det skjønner jeg. Jeg er redd for mine barn mtp rus. Vet så alt for godt hva det innebærer. 

Vi ble livredde da vi oppdaget det. Ungdommen havnet i dårlig selskap dessverre. Tror hn er tryggere nå, men vi er på vakt!

Anonymkode: 29e9f...32b

Nicklusheletida

I dag hadde vi en dag hvor vi hjalp den eldre generasjonen.

Vi hentet svigerfar og kjørte han til en 90-årsdag. Deretter kjørte vi til min mor. Samboeren min vasket vinduene hennes utvendig og innvendig. Vi fikk tatt ned gardiner, vasket dem og hengte dem opp igjen. Vi hengte opp adventsstjerna. Det er tidlig, men vi skal ikke dit på en stund. Jeg fikk også vasket begge badene og alle rom i første og andre etasje. 

Når vi var ferdig med dette, hentet vi svigerfar og kjørte han hjem igjen. 

Det har vært en lang dag, men nå sitter vi her og har god samvittighet :)

Annonse

Tok blodprøvene jeg har surret med å ta i flere måneder nå. Stukket som en gris, men mannen på Fürst var veldig rolig, og det hjalp på smerten.

Så følger jeg opp psykiater med å belønne seg selv etter kjipe helseting som må gjøres: tittet litt på julepynt og spiste en god lunsj ute. Nå straks på vei hjem for å fortsette hjemmekontoret. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...