Gå til innhold

Kan det noen gang bli for sent å behandle vrangforestillinger /psykose /paranoia med antipsykotika NACHNOO

Anbefalte innlegg

Når man har gått i et titalls år helt ubehandlet og uten oppdaget. Blir man ikke bedre av antipsykotika siden hjernen kanskje har blitt for vant til å leve i en annen virkelighet og med de tankene man har? 

@nachnoo

Anonymkode: 41a2a...c1e

Fortsetter under...

nachnoo skrev (12 timer siden):

Det er aldri for sent å gjøre et behandlingsforsøk.

Jeg er ikke ts

Men kan man være klar over At man er litt i sin egen verden, Men ikke klarer fokusere utover?

Anonymkode: e3e92...e0f

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er ikke ts

Men kan man være klar over At man er litt i sin egen verden, Men ikke klarer fokusere utover?

Finnes ikke ett eneste menneske som ikke lever i egen  verden. Og mange som ikke klarer å fokusere på annet enn eget hode. 

Anonymkode: 751c5...fc3

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Finnes ikke ett eneste menneske som ikke lever i egen  verden. Og mange som ikke klarer å fokusere på annet enn eget hode. 

Anonymkode: 751c5...fc3

Litt usikker på om det stemmer. Jeg har ikke opplevd å være slik før.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...