Gå til innhold

Er du noen gang stolt av deg selv og isåfall i hvilke situasjoner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er stolt av meg selv når jeg leder et møte på en strukturert og god måte.

Er stolt over at jeg får til jevnlige treningsøkter og at jeg synes det er gøy.

Er stolt av meg selv når jeg gjør noe sosialt eller kulturelt alene.

Jeg kan være litt stolt hvis jeg får unna husarbeid, og klarer å holde det i sjakk. Og annet forefallende knyttet til heimen.

Så kan jeg være stolt hvis jeg har klart å gå tur en dag, gjøre ærend i byen, ringe noen/ta kontakt med noen av familie og venner. 

Og jeg vet jeg kommer til å bli stolt når jeg for nte gang kommer til å arrangere julaften for familien om en drøy måned, lage middag og alt som hører med av styr.

Selvfølgelige ting for veldig mange, men ikke alltid for meg.. 

Endret av jaunus

Ja jeg var stolt av meg selv da jeg kvittet meg med bilen og prioriterte å bruke pengene på å betale gammel gjeld. Hadde før det vært helt avhengig av bil. Måtte bruke bil overalt. Brukte ca 1 år på gjelda som var på ca 60 tusen og jeg er minsteufør. Før trodde jeg ikke jeg kom til å bli kvitt gjelda.

Endret av aa-k-j

Annonse

Jeg er egentlig ofte stolt av meg selv. Stolt når jeg har laget noe, når jeg har sunget solo eller sonn til hverdags når jeg har unnagjort alt husarbeidet. 

Og så blir jeg litt stolt av meg selv også når jeg er stolt av barnet mitt.

Anonymkode: c31f5...6ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...