Gå til innhold

Hvorfor lager de så vond brus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Litt av poenget er at Coop er billigere enn feks Villa uten sukker. Du får 2 Coop for prisen av 1 Ringnes. Har prøvd nesten alle Coop varianter i ett forsøk på å spare penger, men gjevne over dårlig til elendig smak.

Rema derimot har grans, og de kan lage god brus. Både sukkerfri siesta, cola og singo er gode varianter til billig pris. Men jeg bor ikke nær rema og kjører ikke bil. Grans er ett eksempel på at det går an å produsere god til fantastisk brus til en rimelig penge. Coop og first price klarer det ikke. 

Og jeg vet hva jeg snakker om jeg er nesten som en sommelier når det kommer til sukkerfri brus.

Anonymkode: 5e431...810

Coop har faktisk god appelsinbrus både med og uten sukker.  Bedre enn både Fanta og Solo.  Og har ikke mer kullsyre enn nødvendig.  Singo og Siesta smaker helt grusomt synes jeg.  Så det er smak og behag.

Når det gjelder julebrus liker jeg best brun Hamar, men mannen vil ha rød julebrus.  Og han drikker bare brus i bokser og glassflasker.  Kresen fyr 😉

Fortsetter under...

AnonymBruker
Dorthe skrev (5 minutter siden):

Coop har faktisk god appelsinbrus både med og uten sukker.  Bedre enn både Fanta og Solo.  Og har ikke mer kullsyre enn nødvendig.  Singo og Siesta smaker helt grusomt synes jeg.  Så det er smak og behag.

Når det gjelder julebrus liker jeg best brun Hamar, men mannen vil ha rød julebrus.  Og han drikker bare brus i bokser og glassflasker.  Kresen fyr 😉

Vel jeg må si meg dypt uenig. Som stor dranker av brus, med en eventyrlysten gane. Jeg er såkalt super smaker.

Din mann har forøvrig rett i at brus smaker best fra box eller glassflaske, men det gir lite for penga.

Anonymkode: 5e431...810

AnonymBruker

Brud er j3g lidenskapelig opptatt av. Og er enig i at coop sin julebrus er grusom. Beste julebrus er borg eller Hamar, julebrus skal være gul/brun.

Den grønne smakte mild champagnebrus.

Er en rød en fra gamlebyen i Fredrikstad. Den er god, smaker mye bringebær og rips, men for meg er ikke det for forbundet med jul.

Foretrekker solo super tropisk nå, før var det solo pære, en som jeg håper kommer tilbake. Solo sin røde julebrus er også en grei brus, er bare ikke julesmak.

Liker solo da de har mer futt i seg.

Anonymkode: 1a1e9...717

Annonse

Ekstra skrev (På 19.11.2024 den 9.53):

Jeg forstår ikke dette engasjementet for julebrus. For noe søtt skvip.

Elsker julebrus😍 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg synes cola smaker helt jævlig, men det selger jo i bøtter og spann likevel.

Tenk at folk har ulik smak...🤪

Anonymkode: f8511...438

Er brusoholiker, men colabruser klarer jeg ikke. De smaker jord ( ja jeg har smakt jord).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...