Gå til innhold

Hvordan slutte å syntes synd på seg selv?

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg veit det ikke er riktig, men jeg klarer ikke. Veit det er mange andre som lever dritt liv. Men her jeg er så latterligjort og ryktesett, og klarer ikke soare penger til nytt sted å bo. Det er så mange grusomme mennesker der ute, og jeg er så såra. Jeg har ingen muligheter i livet heller. 

Fortsetter under...

Er da bare å si til seg selv det ikke er synd på seg selv.

Man velger selv hvordan man vil ha det utifra de forutsetninger man har.

Nei, det er ikke mange grusomme mennesker der ute. Har du mange av de rundt deg må du nesten se hvordan du behandler mennesker.

Du har like muligheter som alle andre. Man setter som regel en stopper for seg selv.

Man får det slik man vil ha det.

Anonymkode: 51546...3ad

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har like muligheter som alle andre. Man setter som regel en stopper for seg selv.

Man får det slik man vil ha det

Her synes jeg du tar litt lett på det. Det stemmer jo ikke at det er slik som du skriver. Hvert menneskes er unikt, og hvert menneske har en unik historie. 

Noe kan man så klart gjøre selv, men mye er det ikke opp til en selv å styre. 

Først må du bli bevisst på tankene dine. Gjøre positive endringer så du får det bedre. Alle har det vanskelig på sine måter. Alle blir snakket om eller latterliggjort. Hva andre tenker og tror kan du ikke kontrollere, men du kan prøve kontrollere hvordan du ønsker å forholde deg til det. Sett deg små mål du vil oppnå. Det er lov å ha selvmedlidenhet, og viktig er det også. Men bare litt, man må passe på ikke lulle seg inn å stakkarsliggjøre seg selv, og bli der. Vil man komme seg videre må man ta noen grep

Anonymkode: 22b43...f78

jaunus skrev (20 timer siden):

Her synes jeg du tar litt lett på det. Det stemmer jo ikke at det er slik som du skriver. Hvert menneskes er unikt, og hvert menneske har en unik historie. 

Noe kan man så klart gjøre selv, men mye er det ikke opp til en selv å styre. 

Jeg snakker utifra egen situasjon. Burde nevnt det.

Anonymkode: 51546...3ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...