Gå til innhold

I en boble/min egen verden

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg har en opplevelse av å være så inn i min egen boble og verden for tiden. Det er sånn at jeg ikke klarer å connecte med noe annet. har opplevd det verre enn depresjon? Og har antidepressiva hjulpet å klarne opp litt i hodet? Eller burde man heller ha en lav dose Antipsykotika? Jeg har foreløpig bare forsøkt antidepressiva. Men det har ikke hjulpet. det kan hende jeg må prøve en annen type. Men jeg blir usikker. 

Anonymkode: 14910...ecd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488386-i-en-boblemin-egen-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei dere. Jeg har en opplevelse av å være så inn i min egen boble og verden for tiden. Det er sånn at jeg ikke klarer å connecte med noe annet. har opplevd det verre enn depresjon? Og har antidepressiva hjulpet å klarne opp litt i hodet? Eller burde man heller ha en lav dose Antipsykotika? Jeg har foreløpig bare forsøkt antidepressiva. Men det har ikke hjulpet. det kan hende jeg må prøve en annen type. Men jeg blir usikker. 

Hva sier legen?

Anonymkode: a8e0c...96e

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ser det ble en autokorrekt. Skulle stå har noen opplevd det ved depresjon

Annonse

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Man får ikke bare AP uten videre. Du må rådføre deg med legen.

Anonymkode: a8e0c...96e

Nei, men jeg føler at lav dose Antipsykotika gis ut ganske over en lavsko for blant annet angst. Nå er det jo kanskje mer depressivitet jeg har som sagt, men føler jo at det er hodet og tankene som er problemet. Og denne boble følelsen.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, men jeg føler at lav dose Antipsykotika gis ut ganske over en lavsko for blant annet angst. Nå er det jo kanskje mer depressivitet jeg har som sagt, men føler jo at det er hodet og tankene som er problemet. Og denne boble følelsen.

Det er uansett bare legen som kan hjelpe deg. Oppgi symptomene dine til legen og hør hva han/hun anbefaler og ta det derfra.

Anonymkode: 3894b...47d

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er uansett bare legen som kan hjelpe deg. Oppgi symptomene dine til legen og hør hva han/hun anbefaler og ta det derfra.

Ja. Det var kanskje forvirrende at jeg blanda inn medisin spørmål. For det kan selvsagt bare legen hjelpe med. Men det jeg egentlig mente med innlegget her var om noen andre hadde det slik med depresjon og om medisin hjalp for den følelse.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Det var kanskje forvirrende at jeg blanda inn medisin spørmål. For det kan selvsagt bare legen hjelpe med. Men det jeg egentlig mente med innlegget her var om noen andre hadde det slik med depresjon og om medisin hjalp for den følelse.

Jeg tror du bør prioritere å oppsøke legen og få hjelp fremfor å fortsette med alle spørsmålene. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Antar at du sitter mye inne alene. Kom deg ut og møt andre! Meld deg inn i fontenehuset om ikke annet. Ja man bli helt rar i hodet av å være mye alene. 

Anonymkode: e2c5a...ad8

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror du bør prioritere å oppsøke legen og få hjelp fremfor å fortsette med alle spørsmålene. 

Jeg tror du har misforstått poenget med et psykiatriforum.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du blitt verre etter start av AD? Det ble jeg, og da viste det seg jeg hadde psykoselidelse og ikke OCD, slik legevakt legen trodde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...