Gå til innhold

Noen som kjenner spesifikt til lovisenberg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men ved planlagt innleggelse er det kun dps?

skjønner ikke hvordan det funker 🤪

Anonymkode: 9ce7e...e8d

Ved planlagt innleggelse er det på den best egnede døgnavdeling. Har vansker med å forstå det med planlagt innleggelse på akuttavdeling.

AnonymBruker
nachnoo skrev (49 minutter siden):

Ved planlagt innleggelse er det på den best egnede døgnavdeling. Har vansker med å forstå det med planlagt innleggelse på akuttavdeling.

men det finnes ikke døgnavdelinger som ikke er dps?

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor vil du ikke på dps? Jeg har vært på både 5døgn og akuttpost på Lovisenberg, og skulle jeg valgt ville jeg klart valgt 5døgnsposten. Det er også mulig å bli flyttet ned på akuttpost i helgene hvis du er for dårlig til å være hjemme. 

Anonymkode: cb4bd...c6b

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 9.43):

Hvorfor vil du ikke på dps? Jeg har vært på både 5døgn og akuttpost på Lovisenberg, og skulle jeg valgt ville jeg klart valgt 5døgnsposten. Det er også mulig å bli flyttet ned på akuttpost i helgene hvis du er for dårlig til å være hjemme. 

Anonymkode: cb4bd...c6b

Men lurer på om det ikke finnes en døgnavd for mer planlagt lengre innleggelse enn 5 døgn der?

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kjenner du til dette @nachnoo? Hvordan / hvor kan man søkes inn til planlagt opphold på lovisenberg (som ikke er 5 døgnspost). 

Nei, de lokale forhold i Oslo i 2024 kjenner jeg ikke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...