Gå til innhold

Var det verdt å "redde" Ukraina for 500.000 døde mennesker?

Anbefalte innlegg

500.000 døde mennesker i krigen. Syns de virkelig det var verdt det å krige imot? Hadde de gitt fra seg landet med en gang hadde ikke disse 500.000 dødd. Var det så viktig at Russland ikke fikk styre Ukraina?? 

Anonymkode: 43fa1...342

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta bort navnet Ukraina og sett inn Norge der, hva da?

Anonymkode: a48de...009

Jeg tror jeg heller hadde blitt en del av Russland enn å risikere å bli en av de 500 000 døde?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg heller hadde blitt en del av Russland enn å risikere å bli en av de 500 000 døde?

Da er du meget spesiell vil jeg påstå. Ikke positivt ment. 

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Da er du meget spesiell vil jeg påstå. Ikke positivt ment. 

Ja for du vil heller dø enn å bli en del av Russland. Syns det er mer spesielt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja for du vil heller dø enn å bli en del av Russland. Syns det er mer spesielt. 

Q

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Quisling tankegang. 

«Kjemp for alt hva du har kjært,
dø om så det gjelder. 
Da er livet ei så svært,
døden ikke heller.»

Anonymkode: d17e2...813

nachnoo skrev (21 minutter siden):

Tenk tilbake til 1940. Skulle vi lagt oss på rygg og latt Hitler ta over hele Europa og halve Afrika, og samtidig latt Japan ta over USA og halve østasia?

Noen kan får faktisk ikke til å tenke😉

Selvfølgelig skulle Ukraina få støtte til å forsvare seg selv.

Med det sagt, så synes jeg utviklingen der Ukraina i større grad driver en angrepskrig mot Russland med vestlige våpen, kanskje ikke er veien å gå. Jeg ser argumentet med å gjøre det ubehagelig for Russland ved å bringe krigen inn på deres landområder, men jeg tror ikke dette fører noe positivt med seg. Jeg synes vestlige våpen kun burde bli brukt til forsvar av eget land.

Og nå er vi uansett i en situasjon der mange mennesker dør unødvendig for veldig liten gevinst. Denne situasjonen må løses ved forhandlingsbordet, og jeg har (nesten) mer tro på Trump enn Biden akkurat der. Sistnevnte har aldri presentert en plan for hvordan konflikten kan løses.

Endret av ISW

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...