Gå til innhold

Utelukker det BPI hvis man kun har hatt 3 manier (ligger langt tilbake i tid)og "resten" depresjoner og blandede episoder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, det er akkurat slik jeg selv mener jeg har lært. Men ble bare usikker. Nei, gidder ikke lenger å høre på ab...0ee

Anonymkode: 705aa...d09

Nei, for all del, ikke hørt på verdens helseorganisasjon.

Anonymkode: 8bfa0...0ee

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

40

• adhoc

4

• nachnoo

4

• krøll9

1

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, for all del, ikke hørt på verdens helseorganisasjon.

Du er da ikke verdens helseorganisasjon? Du beskyldte andre her tidligere i tråden om å være høy på seg selv.. Men selv mener du altså at du (ab... 0ee) = WHO.

Jaja, hvilken diagnose har du, sa du? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du er da ikke verdens helseorganisasjon? Du beskyldte andre her tidligere i tråden om å være høy på seg selv.. Men selv mener du altså at du (ab... 0ee) = WHO.

Jaja, hvilken diagnose har du, sa du? 

ICD-11 er verdens helseorganisasjon som har lagd.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

ICD-11 er verdens helseorganisasjon som har lagd.

Jeg skjønte jo det da. Ville bare tulle litt med deg 

AnonymBruker

Men saken er at jeg flere ganger har fått vite at jeg har hatt pågående blandet episode, selv om de ofte kun har bestått av hypomane og depressive symptomer. Er det fordi jeg har bp1 i bunnen det da? At når jeg får det sånn så tolkes det som blandet episode uansett fordi jeg har bp1? Eller er det bare "sleivprat" ute og går hvor en kaster rundt seg med begreper en ikke har peil på hva innebærer? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men saken er at jeg flere ganger har fått vite at jeg har hatt pågående blandet episode, selv om de ofte kun har bestått av hypomane og depressive symptomer. Er det fordi jeg har bp1 i bunnen det da? At når jeg får det sånn så tolkes det som blandet episode uansett fordi jeg har bp1? Eller er det bare "sleivprat" ute og går hvor en kaster rundt seg med begreper en ikke har peil på hva innebærer? 

Sier helsepersonell du har blandet episode så bør du velge å tro på de. 

Håper ingen innen helse driver med "sleivspark" ang alvorlige diagnoser.

Annonse

Jeg håper at en ikke tror det er slik at alle ansatte i psykiatrien er like nøyaktige med språkbruken i dagligtalen på en sengepost som en behandler må være når det skrives diagnostiske vurderinger eller epikriser i journalen.

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 time siden):

Jeg håper at en ikke tror det er slik at alle ansatte i psykiatrien er like nøyaktige med språkbruken i dagligtalen på en sengepost som en behandler må være når det skrives diagnostiske vurderinger eller epikriser i journalen.

Har du faktisk tro på at ansatte rundt en pasient sier helt uten faktum at personen har blandet episode?

Når man jobbet innen psykiatrien leser man journal. Man har møter mellom dag/kveld/natt der pasientene drøftes.

Finnes nok noen få uprofesjonelt, men å tro de på sengepost sier til pasienter de har diagnoser som de ikke har wr å gå langt for å svartmale.

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du faktisk tro på at ansatte rundt en pasient sier helt uten faktum at personen har blandet episode?

Når man jobbet innen psykiatrien leser man journal. Man har møter mellom dag/kveld/natt der pasientene drøftes.

Finnes nok noen få uprofesjonelt, men å tro de på sengepost sier til pasienter de har diagnoser som de ikke har wr å gå langt for å svartmale.

Kan ikke huske sist jeg leste like dårlige setninger som dette. Nesten vanskelig å forstå hva du prøver å formidle. Hva betyr at «ansatte rundt en pasient sier helt uten faktum»? Hvem svartmaler? Hva vil du frem til? 

Anonymkode: 3e870...001

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...