Gå til innhold

Ikke ta vare på seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja når man er utslitt, grå, trist, uten glans i øynene så kjenner man ikke igjen seg selv. 

Her tror jeg du tolket litt vel bokstavelig :)

Anonymkode: e4eb5...208

Ja, kanskje. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler ikke noe kontakt heller jeg. Det er liksom bare som å se på en annen😔 vakum innvendig 

Anonymkode: ab6f6...b8b

Når jeg ser i speilet, så liker jeg kanskje ikke det jeg ser, og jeg vil ikke være den utgaven av meg selv. Men i det øyeblikket jeg ser mitt eget ansikt i speilet så får jeg en umiddelbar følelse av gjenkjennelse. Det er meg i speilet.

Jeg synes det du beskriver høres rart ut. Ja, det høres ut som depersonalisering.

Anonymkode: dba09...d7d

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, kanskje. 

Når jeg ser i speilet, så liker jeg kanskje ikke det jeg ser, og jeg vil ikke være den utgaven av meg selv. Men i det øyeblikket jeg ser mitt eget ansikt i speilet så får jeg en umiddelbar følelse av gjenkjennelse. Det er meg i speilet.

Jeg synes det du beskriver høres rart ut. Ja, det høres ut som depersonalisering.

Anonymkode: dba09...d7d

Er nok depersonalisering ja. Og det forekommer ved depresjon 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja når man er utslitt, grå, trist, uten glans i øynene så kjenner man ikke igjen seg selv. 

Her tror jeg du tolket litt vel bokstavelig :)

Anonymkode: e4eb5...208

Tenker det er vanskelig å føle seg som seg selv når man er så kogntivt svekket og

AnonymBruker

Og dette er tydelig samme person som har skrevet tilsvarende poster over flere forum, over flere måneder. Det er ingen fremgang. Ingen endring. Bare de samme symptomene og de samme spørsmålene. Får hun svar, så fører det bare til mer spørsmål.

Hun er ikke interessert i å faktisk få hjelp. Bare å gruble og spamme forum. Jeg vet ikke hva hun får ut av det, men dette er dessverre veldig tydelig.

Anonymkode: 21a1a...ef7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...