Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vurderer å adoptere ny katt fra dyrebeskyttelsen. Har en med skilpaddemønster (det heter visst det) fra før av, men nå har jeg lyst på en rød/orange. Det er en det er bilde av som jeg har lyst på. Jeg har ikke bedre fantasi akkurat nå enn å kalle den for "Rødpus". Det er en gutt. Noen med bedre forslag? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488450-forslag-til-navn-p%C3%A5-ny-pus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (1 minutt siden):

Det finnes mange Findus rundt omkring, etter katten i Gubben og katten-bøkene. Ellers kanskje… Charlie, Petter, Pusifer (inspirert av Lucifer), Mons, Felix… 

Takk for forslag 😊 Ja, mange Finduser rundt om, så det tror jeg at jeg styrer unna. Det er liksom altfor vanlig. Vil kanskje ha et navn som er litt originalt. Men Pusifer styrer jeg i alle fall unna! 😳 Menneskenavn er jo blitt ganske populært, så kanskje jeg kan finne på et der. Ronny f. eks. Inne i hodet mitt har jeg et bilde av at "en Ronny" er en litt kraftig, rampete kar med rødt hår 😆

Annonse

jaunus skrev (5 minutter siden):

Takk for forslag 😊 Ja, mange Finduser rundt om, så det tror jeg at jeg styrer unna. Det er liksom altfor vanlig. Vil kanskje ha et navn som er litt originalt. Men Pusifer styrer jeg i alle fall unna! 😳 Menneskenavn er jo blitt ganske populært, så kanskje jeg kan finne på et der. Ronny f. eks. Inne i hodet mitt har jeg et bilde av at "en Ronny" er en litt kraftig, rampete kar med rødt hår 😆

Pusifer er litt sånn skummelt navn.. ser for meg en svart og skummel katt 😎 

Men Ronny var kult da. Men da tenker jeg samtidig en rampete katt? 🙈

Emoji skrev (Akkurat nå):

Pusifer er litt sånn skummelt navn.. ser for meg en svart og skummel katt 😎 

Men Ronny var kult da. Men da tenker jeg samtidig en rampete katt? 🙈

Nei, jeg kan ikke si jeg likte Pusifer, nei 😆 Minner meg om djevelen, og det er jo det Lucifer er også; en djevel. Kan ikke la en liten uskyldig, vakker pus hete det 😅

Ja, mulig jeg allerede har funnet navnet. I det jeg tenkte på det og nevnte det her, så har jeg bare fått mer og mer lyst på det. Har jo et menneskenavn på den andre katten også. Så ja, Ronny kan det bli 🥰 Lille rampete Ronny. Han er jo litt kattunge enda, så det blir nok litt futt og fart

jaunus skrev (12 minutter siden):

Menneskenavn er jo blitt ganske populært, så kanskje jeg kan finne på et der. 

Husker jeg for mange år siden hørte om en mann som het Harald og som kalte katten Sonja. Dørskiltet lød – selvfølgelig – «Her bor Sonja og Harald»

Kåre Katt synes jeg høres litt artig ut. 

morsan skrev (8 minutter siden):

Husker jeg for mange år siden hørte om en mann som het Harald og som kalte katten Sonja. Dørskiltet lød – selvfølgelig – «Her bor Sonja og Harald»

Kåre Katt synes jeg høres litt artig ut. 

Så kult 😄 

Vet av en hund som heter Lille My. En svært liten hund er det også. De sier hun er sjefen i huset 😎

Endret av Emoji

Annonse

Emoji skrev (5 minutter siden):

Du må gjerne oppdatere oss når du har bestemt deg 🥰

Tror nesten jeg faktisk allerede har bestemt meg. Så rart, det hjalp liksom bare å skrive det ned her. Fikk en tanke, og så vipps så satt den. Ronny passer jo til en rødpus, synes jeg.

Så... Ronny it is 🥰

jaunus skrev (Akkurat nå):

Tror nesten jeg faktisk allerede har bestemt meg. Så rart, det hjalp liksom bare å skrive det ned her. Fikk en tanke, og så vipps så satt den. Ronny passer jo til en rødpus, synes jeg.

Så... Ronny it is 🥰

Ok, så bra 😄 lykke til til dere begge to 😽

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...