Gå til innhold

Hva følte du etter avslutning hos behandler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg tror på en lys fremtid. Det også i det mørkeste. Er det noe livet har lært meg er det jo at ting går over. Og den troen har jeg nok med meg til døden.

Har mistet troen 1 gang. Da prøvde jeg å dø. Og når jeg ser tilbake på mine snart 50 år, ja så er vel det den eneste store tingen som jeg faktisk ikke greide.

Så når jeg ble "løslatt" var det en god følelse, nå fortsetter livet mitt igjen

Endret av Adeie
AnonymBruker
Adeie skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg tror på en lys fremtid. Det også i det mørkeste. Er det noe livet har lært meg er det jo at ting går over. Og den troen har jeg nok med meg til døden.

Har mistet troen 1 gang. Da prøvde jeg å dø. Og når jeg ser tilbake på mine snart 50 år, ja så er vel det den eneste store tingen som jeg faktisk ikke greide.

Så når jeg ble "løslatt" var det en god følelse, nå fortsetter livet mitt igjen

Takk for svar. Kjente du deg "ferdig" behandlet?

Anonymkode: fcda0...dff

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Kjente du deg "ferdig" behandlet?

Da jeg var innlagt var det skummelt å "slippe fri". Men fra terapi var det en helt annen følelse som lå under. Så ferdig, nei, man blir vel aldri ferdig med å bli en bedre utgave av seg selv. Men klar for å kjempe alene, absolutt. Er trygg i meg selv.

Endret av Adeie
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Lettelse? Redsel? Glede? Jeg er engstelig for hvordan den første tiden etter avslutning vil bli.

Jeg var redd for å bli helt aleine her i verden og overlatt helt til meg selv 😔 Men heldigvis hadde jeg familie og gode venner som støttet meg, og som fremdeles gjør det ❤️

Endret av jaunus
AnonymBruker
Adeie skrev (10 minutter siden):

Da jeg var innlagt var det skummelt å "slippe fri". Men fra terapi var det en helt annen følelse som lå under. Så ferdig, nei, man blir vel aldri ferdig med å bli en bedre utgave av seg selv. Men klar for å kjempe alene, absolutt. Er trygg i meg selv.

Så fint å høre om tryggheten din.

Annonse

AnonymBruker
jaunus skrev (10 minutter siden):

Jeg var redd for å bli helt aleine her i verden og overlatt helt til meg selv 😔 Men heldigvis hadde jeg familie og gode venner som støttet meg, og som fremdeles gjør det ❤️

Samme her. Hi

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Jeg foretrekker å ikke føle så mye, jeg vil heller løse problemer - så det var fokuset mitt ved behandlingsslutt.

Kjente du på at problemene dine var løst ved behandlingsslutt?

psykedeliker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjente du på at problemene dine var løst ved behandlingsslutt?

Jeg konkluderte på rasjonelt grunnlag sammen med behandler at jeg ville få mer hensiktsmessig hjelp hos en annen instans.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lettelse? Redsel? Glede? Jeg er engstelig for hvordan den første tiden etter avslutning vil bli.

Hvorfor er du engstelig for å bli avsluttet? Klarer du deg ikke selv uten å måtte snakke med en psykolog om alle livets hendelser? 

Anonymkode: af73e...33c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er du engstelig for å bli avsluttet? Klarer du deg ikke selv uten å måtte snakke med en psykolog om alle livets hendelser? 

Anonymkode: af73e...33c

Jeg er engstelig fordi jeg er dårlig (depresjon, angst). Og da synes jeg det er skummelt å ikke ha et støtteapparat i ryggen. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...