Gå til innhold

Hvor lenge gikk du på AAP? Og hva skjedde etterpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble sykemeldt 1 år, Gikk på aap i 3 mnd, jobbet fult i 3 mnd og ble syk igjen, så brukte da alt av ferier, avspasseringer m.m så det gikk 6 mnd slik jeg kunne ble sykemeldt igjen, ble ufør etter sykemeldingen Gikk ut.

Gikk på rehabiliterings penger jeg som det het da noen år, så tror jeg det var begrenset uføretrygd og så uføretrygd. prøvde litt tilrettelagt skole og tok lappen for å kjøre til skolen. Ga opp før jeg kom så langt. 

Gikk på AAP i litt under ett år etter at sykepengene var gått ut. Hadde da opptrapping i jobb og fikk lov til å få AAP på de prosentene jeg ikke var tilbake ennå. Det var skikkelig trangt økonomisk, så jeg er glad jeg til slutt kom over i 100% jobb igjen. 

Annonse

krøll9 skrev (46 minutter siden):

Gikk på AAP i litt under ett år etter at sykepengene var gått ut. Hadde da opptrapping i jobb og fikk lov til å få AAP på de prosentene jeg ikke var tilbake ennå. Det var skikkelig trangt økonomisk, så jeg er glad jeg til slutt kom over i 100% jobb igjen. 

Er du frisk nå? Hva gjorde at du klarte å komme i jobb igjen? 

Anonymkode: e954f...833

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du frisk nå? Hva gjorde at du klarte å komme i jobb igjen? 

Anonymkode: e954f...833

Akkurat nå er jeg ikke helt frisk men jeg jobber 100%. Funderer på hva jeg skal gjøre for å unngå å bli syk men har ikke helt svaret. Mønsteret er alltid det samme. 

Etter den perioden jeg nevnte i forrige innlegg har jeg hatt én til sykemeldingsperiode som gikk over noen måneder. Den gangen jeg nevnte sist, gikk depresjonen over med tid. Trappet opp over tid, så det at jeg fikk mer tid på meg enn sykemeldingsåret (100% et halvt år, deretter gradert) gjorde vel at det var mulig å komme tilbake. 

Samme dette året. Var sykemeldt 100% noen måneder i fjor høst, så har jeg jobbet gradert hele våren og var tilbake på jobb 100% i mai. Tid var viktig der også. Men også antidepressiva. 

Hva er din situasjon? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...