Gå til innhold

Dele opp innhold i depotkapsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Angstlei skrev (12 minutter siden):

Skal mest sannsynlig starte på effexor, men av tidligere erfaring må jeg trappe saktere opp enn det normale. 
Kan man forsiktig åpne disse og fjerne halvparten av granulatkulene?

vet ikke men jeg ville ikke gjort det. 

AnonymBruker
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Jeg synes du skal utfordre deg selv og starte med 37,5 mg. 
En blir aldri kvitt angsten hvis en alltid velger minste motstands veg. 

Du kan ikke råde folk til hvilke dose de skal starte med. Dette må ts ta opp med sin lege 

Anonymkode: 62a86...ea1

nachnoo skrev (20 minutter siden):

Jeg synes du skal utfordre deg selv og starte med 37,5 mg. 
En blir aldri kvitt angsten hvis en alltid velger minste motstands veg. 

Utfordrer angsten veldig mye så er ikke det det dreier seg om. Hver gang jeg har prøvd lignende medikamenter har jeg ikke fått sove, total søvnløshet i flere dager. Trapper jeg derimot sakte opp har jeg unngått dette. 

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er minste dose på den medisin. 

Anonymkode: d97b5...7de

Er klar over det. Men har tidligere ved sepponering av andre medisiner åpnet kapslen og redusert innholdet med hell. Men, ikke med depot. Siden innholdet er små kuler så gjør er det enkelt å halvere og så lenge kapslen er inntakt så skulle det vel ikke ha noe å si? Ikke ideelt, men er vel kapslen som regulerer utslippet av innholdet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...