Gå til innhold

Overtenker hele tiden!😫😭

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som nå: plukket opp to bruskorker utenfor butikken og kastet(ene var rusten).Gikk inn, hentet to ting og gikk å betalte.Tenkte ikke på at jeg hadde tatt i skitne korker og tok på touchskjermen 2 ganger med de fingrene. Er jeg helt på jordet?Burde jeg bedt de om å sprite etter meg?

fordrar ikke denne angsten min!!!!!Livet er dritt!

Anonymkode: 13672...5fd

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke verktøy er det du har fått fra psykologen for slike situasjoner?

Anonymkode: a1f7a...c9d

Sette det i bokser om det er ting man kan gjøre noe med eller noe man bare må la gå som man ikke kan gjøre noe med…

Burde jeg bekymre meg?

AnonymBruker

Sette det i bokser om det er ting man kan gjøre noe med eller noe man bare må la gå som man ikke kan gjøre noe med…

Burde jeg bekymre meg?

Jeg har ikke tenkt å gi angsten din oppmerksomhet. Du må slutte å mate angsten med å opprette tråder og be andre om å berolige deg. Som jeg skrev i forrige tråd - det hjelper bare midlertidig til neste situasjon, også er det ny tråd og andre må berolige deg igjen. 

Du kan ikke fortsette sånn.

Bruk verktøyene psykologen har gitt deg. Ta det opp med psykologen neste time hvis du trenger mer hjelp. Avled deg med andre ting fremfor å mate angsten med tråder og grubling.

AnonymBruker

Du burde ikke engang skrevet om det. Du bruker jo da mer tid på dette enn det er verdt. 

Regner med du ikke er idiot, ergo vet du det er greit. 

Anonymkode: 2b926...0a9

Uff unnskyld.Jeg er bare så redd for å smitte noen med noe.Hvis det var bakterier på korkene som ikke er bra.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke tenkt å gi angsten din oppmerksomhet. Du må slutte å mate angsten med å opprette tråder og be andre om å berolige deg. Som jeg skrev i forrige tråd - det hjelper bare midlertidig til neste situasjon, også er det ny tråd og andre må berolige deg igjen. 

Du kan ikke fortsette sånn.

Bruk verktøyene psykologen har gitt deg. Ta det opp med psykologen neste time hvis du trenger mer hjelp. Avled deg med andre ting fremfor å mate angsten med tråder og grubling.

Har ikke en annen tråd om dette. Avledning hjelper lite. Dette er en vanskelig periode for meg.Mixing av medisiner og vi er usikre hva som funker best

AnonymBruker

Har ikke en annen tråd om dette. Avledning hjelper lite. Dette er en vanskelig periode for meg.Mixing av medisiner og vi er usikre hva som funker best

Du har en tråd fra tidligere dag også om noe fra butikken som du gjorde om til en stor sak. Der skrev jeg akkurat det samme til deg. Og bare noen timer er det ny tråd. 

Det er ikke enkelt, det betyr ikke at du ikke må ta jobben og bruke verktøyene du har fått.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Som nå: plukket opp to bruskorker utenfor butikken og kastet(ene var rusten).Gikk inn, hentet to ting og gikk å betalte.Tenkte ikke på at jeg hadde tatt i skitne korker og tok på touchskjermen 2 ganger med de fingrene. Er jeg helt på jordet?Burde jeg bedt de om å sprite etter meg?

fordrar ikke denne angsten min!!!!!Livet er dritt!

tvangstanker dette her eller? kanskje medisiner kan hjelpe litt?

Anonymkode: 0adac...398

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke greit når fornuften må vike for styggen…

Siden du kaller det fornuften vs styggen, så har du allerede svaret - dvs du vet selv svaret innerst inne, som nevnt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Siden du kaller det fornuften vs styggen, så har du allerede svaret - dvs du vet selv svaret innerst inne, som nevnt.

Du har sikkert rett i det….jeg blir bare så engstelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...