Gå til innhold

Gav du behandleren din en liten oppmerksomhet ved avslutning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Feks blomster, kort e.l? Hvordan ble det tatt imot? Eventuelt hva mener du om å gi noe? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: f3e84...fae

Jeg har aldri gitt noe til mine behandlere, men det skyldes også at avslutningen har skjedd brått. Jeg tenker det kommer kanskje an på hvor lenge du har gått til terapeuten og om du føler det er naturlig. Husk at en betydningsfull oppmerksomhet trenger ikke å være kostbar.

Om jeg skulle ha gitt noe, ser jeg for meg f.eks. en illustrasjon, et dikt eller et sitat som vi begge vet at betyr noe i min terapiprosess.

Fra min første terapeut, fikk jeg ved avslutning en stein der hun hadde malt på ordene "du er sterk". Fin symbolikk siden ordene var malt på en stein... Men vi er alle ulike der.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette spørsmålet og "hvor lenge gikk du på dps", de kommer hele tiden. 

Anonymkode: d4dde...eaf

Det må man tåle på et forum, tenker jeg, når trådene blir dyttet nedover. Det kan komme nye medlemmer med nye/andre innspill siden sist spørsmålet ble stilt. Det blir et kjedelig forum om man skal være redd for at spørsmålet kan ha blitt stilt før.

Det er noen spørsmål/tema som er betydelig mer stilt enn dette den siste tiden.

Annonse

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (1 minutt siden):

Det må man tåle på et forum, tenker jeg, når trådene blir dyttet nedover. Det kan komme nye medlemmer med nye/andre innspill siden sist spørsmålet ble stilt. Det blir et kjedelig forum om man skal være redd for at spørsmålet kan ha blitt stilt før.

Det er noen spørsmål/tema som er betydelig mer stilt enn dette den siste tiden.

Hva da?

Anonymkode: a648d...30c

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei. Gir ikke tannlegen min en liten oppmerksomhet etter tre vellykkede rotfyllinger heller.

Anonymkode: 7ce4c...a4c

Ikke jeg heller. Tenker det er litt annerledes med tannlegen?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan man kun vise takknemlighet ovenfor venner mener du?

Den største måten å vise takknemlighet på til psykologen din må være å bli frisk. 

Anonymkode: 6cffc...f34

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den største måten å vise takknemlighet på til psykologen din må være å bli frisk. 

Anonymkode: 6cffc...f34

Jeg vet ikke helt om jeg er enig idet.

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Jeg har aldri gitt noe til mine behandlere, men det skyldes også at avslutningen har skjedd brått. Jeg tenker det kommer kanskje an på hvor lenge du har gått til terapeuten og om du føler det er naturlig. Husk at en betydningsfull oppmerksomhet trenger ikke å være kostbar.

Om jeg skulle ha gitt noe, ser jeg for meg f.eks. en illustrasjon, et dikt eller et sitat som vi begge vet at betyr noe i min terapiprosess.

Fra min første terapeut, fikk jeg ved avslutning en stein der hun hadde malt på ordene "du er sterk". Fin symbolikk siden ordene var malt på en stein... Men vi er alle ulike der.

Så fint tenkt og gjort av terapeuten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...