Gå til innhold

Gav du behandleren din en liten oppmerksomhet ved avslutning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
krøll9 skrev (4 minutter siden):

Grunnen til at jeg har avsluttet hos mine behandlere var at jeg var misfornøyd eller sint over noe, så den oppmerksomheten de har fått er i form av at de har fått passet sitt påskrevet. Kan ikke si at jeg har endret mening med tiden heller. Har vært på sin plass. 

Om noen faktisk har fått en god relasjon og kanskje virksom terapi med sin behandler, så forstår jeg behovet for å sette ord på eller på annen måte uttrykke takknemlighet. Så lenge man gir tingen, ordene, diktet, sangen - u name it, i siste time og ikke oppsøker personen privat eller forsøker holde kontakt utover avsluttet behandling, så er det vel ikke så mye som kan gå galt. Sikkert hyggelig å få høre at de blir satt pris på, eller de er nøytrale til det men aksepterer ditt behov for å sette ord på det kanskje. Sikkert ikke et stort problem i alle fall. Bare pass på å ikke gi noe av høy materiell verdi fordi blir de satt i en skvis ved at de vel egentlig ikke har lov til å ta imot. 

Så leit å høre at terapien /behandler ikke har fungert hos deg. Er det lenge siden du avsluttet?

Anonymkode: f3e84...fae

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så leit å høre at terapien /behandler ikke har fungert hos deg. Er det lenge siden du avsluttet?

Anonymkode: f3e84...fae

Snart et år siden. Men man lærer av alt. Synes det er greit at ting som ikke fungerer avsluttes, men det er synd at det ikke har gjort det ja. 

Anonymkode: ec431...3bf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...