Gå til innhold

Reaktiv depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 11.06):

Tenker at naturlige reaksjoner under tøffe situasjoner ikke bør behandles med medisiner.

Anonymkode: dca08...2a1

Enig. På en måte tenker jeg det er så ille at det behøver behandling. Men samtidig- det er ikke rart jeg har det som jg har det, og da føles det å skulle bli medisinert ut som at jeg selv er problemet og skyld i at keg har der vanskelig 

Anonymkode: 026ce...417

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. På en måte tenker jeg det er så ille at det behøver behandling. Men samtidig- det er ikke rart jeg har det som jg har det, og da føles det å skulle bli medisinert ut som at jeg selv er problemet og skyld i at keg har der vanskelig 

Så hva blir veien videre nå? Hva kommer du til å gjøre nå, rent konkret, for å bli bedre?

Anonymkode: 27e34...c3c

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men nå er du sykelig opptatt av det. Vi andre som har opplevd en traume eller tøffe tider bruker jo tiden på å heale oss. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men nå er du sykelig opptatt av det. Vi andre som har opplevd en traume eller tøffe tider bruker jo tiden på å heale oss. 

Er det å Spørre om et medisin spørsmål å Være sykelig opptatt? Jeg er i det tøffe. Og trenger kanskje en annen psykolog for å hjelpe med å heale

Du Vetikke noe om meg eller situasjonen. Så vær litt forsiktig 😐

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det å Spørre om et medisin spørsmål å Være sykelig opptatt? Jeg er i det tøffe. Og trenger kanskje en annen psykolog for å hjelpe med å heale

Nei, det er ikke sykelig opptatt å stille ett medisinsk spørsmål.

Det er sykelig opptatt å starte tråd etter tråd om det samme slik du gjør.

Anonymkode: 27e34...c3c

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi ser jo hva du skriver her. Det er mer enn nok til å si at du er for opphengt.

Endret av Adeie

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...