Gå til innhold

Brintellix og depresjon med kogntive vansker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har du ikke begynt enda? Du har jo spurt opp og ned om Brintellix og symptomer. Hva venter du på?

Anonymkode: 5199a...fe2

Ikke meg. Vi er utrolig nok tydeligvis flere som har fått Brintellix 🤪

Har nettopp fått den. Men har lungebetennelse så vil bare vente til den er over. Så ikke blander så mye medisiner.

Anonymkode: cc0b9...e8e

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Stemmer det at denne er spesielt god på depresjon med kognitive problemer ?

Snart ferdig med antibiotika nå, så blir snart å starte opp😀

Det er ikke gitt at det er problematisk å ta Brintellix og antibiotika samtidig. Ta kontakt med legen og spør så slipper du å vente lenger hvis du ikke trenger. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke gitt at det er problematisk å ta Brintellix og antibiotika samtidig. Ta kontakt med legen og spør så slipper du å vente lenger hvis du ikke trenger. 

Jeg ønsker selv å vente, siden jeg føler meg så ekstra dårlig pga infeksjon. Må være så klar som mulig når jeg starter antidepressiva :)

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker selv å vente, siden jeg føler meg så ekstra dårlig pga infeksjon. Må være så klar som mulig når jeg starter antidepressiva :)

Det kan jo ta noen uker før antidepressiva har effekt, så det kan være du kaster bort tid.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan jo ta noen uker før antidepressiva har effekt, så det kan være du kaster bort tid.

Ja jeg vet. Men en uke til eller fra…ble så mange ting på en gang.

Men samme det da.

Stemmer det at den er god på kognitive symptomer?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg vet. Men en uke til eller fra…ble så mange ting på en gang.

Men samme det da.

Stemmer det at den er god på kognitive symptomer?

Hva synes du selv om at du stiller så utrolig mange spørsmål? Og at jo flere svar du får, jo mer spør du bare? Tenker du over at det kan bli for mye? At det ikke er sunt å overfokusere så mye på dette som du gjør?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...