GĂ„ til innhold

Blir man normal igjen av antidepressiva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

erik123 skrev (6 minutter siden):

Man blir normal igjen, nÄr man slutter med antideppresiva. Hvorfor skulle ikke det skje? 

NĂ„r man slutter? Jeg GĂ„r ikke pĂ„ noe nĂ„ og er ikke meg selv 😔

Anonymkode: c95e7...ab1

Adeie skrev (2 minutter siden):

NÄ er vi i stadig endring sÄ man blir aldri den man var i gÄr ( de aller fleste da, noen utvikler seg ikke).

Antidepressiva kan hjelpe deg til Ă„ komme dithen der du klarer Ă„ hjelpe deg selv opp, ut og fremover.

Det Er forsÄvidt sant.

Men har sÄ intens depersonalisering, og er bare et vakum av frykt og ikke meg selv.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har lyst Ä bli bedre naturlig, ved hjelp av akupunktur og korrigering av vitamin mangler og sÄnn:-

Du mÄ bruke hjernen din. AltsÄ jobbe hardt. Les bÞker om teknikker og fÞlg de uansett.

Hardt Ă„ bli frisk.

Medisiner gjĂžr den jobben litt lettere.

Men virker ikke som du er intr I Ă„ jobbe selv og da blir du jo ikke bedre med det fĂžrste.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det Er forsÄvidt sant.

Men har sÄ intens depersonalisering, og er bare et vakum av frykt og ikke meg selv.

Hvor lenge skal du holde pÄ med dette fÞr du faktisk begynner Ä ta medisiner?

Alle disse trÄdene har jo ikke hjulpet deg, du stamper pÄ samme sted og har gjort det i mÄnedsvis.

Anonymkode: a18ca...34b

Annonse

nachnoo skrev (3 minutter siden):

Dessverre har det ingen effekt.

Ikke det jeg har hĂžrt. Mange fĂ„r utrolig god hjelp av det. Hvertfall nĂ„r de psykiske planene skyldes ubalanser, nervesystemet og faktisk pĂ„viste manglerđŸ€·â€â™€ïž

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...