Gå til innhold

Blir man normal igjen av antidepressiva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man normal igjen av antidepressiva?😔

Anonymkode: c95e7...ab1

Fortsetter under...

Skrevet

Om man har en depresjon. er antidepressiva vanligvis den beste behandling for å bli frisk fra depresjonen.

Skrevet
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Om man har en depresjon. er antidepressiva vanligvis den beste behandling for å bli frisk fra depresjonen.

Jeg er ikke normal lenger😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke normal lenger😔

Da må du nesten ta antidepressiva og se om det hjelper. :) 

Anonymkode: a18ca...34b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da må du nesten ta antidepressiva og se om det hjelper. :) 

Hehe ja!

Vil bli normal igjen 😔😔

Skrevet

Man blir normal igjen, når man slutter med antideppresiva. Hvorfor skulle ikke det skje? 

Annonse

Skrevet
erik123 skrev (6 minutter siden):

Man blir normal igjen, når man slutter med antideppresiva. Hvorfor skulle ikke det skje? 

Når man slutter? Jeg Går ikke på noe nå og er ikke meg selv 😔

Skrevet

Nå er vi i stadig endring så man blir aldri den man var i går ( de aller fleste da, noen utvikler seg ikke).

Antidepressiva kan hjelpe deg til å komme dithen der du klarer å hjelpe deg selv opp, ut og fremover.

Skrevet
Adeie skrev (2 minutter siden):

Nå er vi i stadig endring så man blir aldri den man var i går ( de aller fleste da, noen utvikler seg ikke).

Antidepressiva kan hjelpe deg til å komme dithen der du klarer å hjelpe deg selv opp, ut og fremover.

Det Er forsåvidt sant.

Men har så intens depersonalisering, og er bare et vakum av frykt og ikke meg selv.

Skrevet

Har lyst å bli bedre naturlig, ved hjelp av akupunktur og korrigering av vitamin mangler og sånn:-

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har lyst å bli bedre naturlig, ved hjelp av akupunktur og korrigering av vitamin mangler og sånn:-

Du må bruke hjernen din. Altså jobbe hardt. Les bøker om teknikker og følg de uansett.

Hardt å bli frisk.

Medisiner gjør den jobben litt lettere.

Men virker ikke som du er intr I å jobbe selv og da blir du jo ikke bedre med det første.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det Er forsåvidt sant.

Men har så intens depersonalisering, og er bare et vakum av frykt og ikke meg selv.

Hvor lenge skal du holde på med dette før du faktisk begynner å ta medisiner?

Alle disse trådene har jo ikke hjulpet deg, du stamper på samme sted og har gjort det i månedsvis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dessverre har det ingen effekt.

Annonse

Skrevet
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Dessverre har det ingen effekt.

Ikke det jeg har hørt. Mange får utrolig god hjelp av det. Hvertfall når de psykiske planene skyldes ubalanser, nervesystemet og faktisk påviste mangler🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke det jeg har hørt. Mange får utrolig god hjelp av det. Hvertfall når de psykiske planene skyldes ubalanser, nervesystemet og faktisk påviste mangler🤷‍♀️

Da er det jo at man fyller opp faktiske påviste mangler som hjelper. Det sier seg jo selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke det jeg har hørt

Er det troverdige kilder? Har du forsøkt å google?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sjekket om du faktisk har vitaminmangler?

Men hvis du vil forsøke akupunktur først - har du gjort det? Har du sjekket hvem som driver med det der du bor og bestilt time? 

Gjør du noe konkret utover å skrive tråder på nett?

Skrevet

Må korrigere meg selv:
Hvis en har påvist vitaminmangel, vil tilskudd av de vitaminer man mangler hjelpe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sjekket om du faktisk har vitaminmangler?

Men hvis du vil forsøke akupunktur først - har du gjort det? Har du sjekket hvem som driver med det der du bor og bestilt time? 

Gjør du noe konkret utover å skrive tråder på nett?

Ja skrev jo det. Fått påvist ganske mye mangler!

Skrevet
nachnoo skrev (59 minutter siden):

Må korrigere meg selv:
Hvis en har påvist vitaminmangel, vil tilskudd av de vitaminer man mangler hjelpe.

Ja ikke sant..? Så da er det bedre å forsøke det først..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...