Gå til innhold

Blir man normal igjen av antidepressiva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke det jeg har hørt. Mange får utrolig god hjelp av det. Hvertfall når de psykiske planene skyldes ubalanser, nervesystemet og faktisk påviste mangler🤷‍♀️

Anonymkode: c95e7...ab1

Det hjelper ikke i det hele tatt. Du må ta medisiner for å bli bra. Det er bare et godt råd. :)

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 time siden):

Må korrigere meg selv:
Hvis en har påvist vitaminmangel, vil tilskudd av de vitaminer man mangler hjelpe.

Hvilke vitaminmangler er vanligst at gir psykisk sykdom? Og hvilke sykdommer? Er det bare depresjon?

Anonymkode: f1e31...ec7

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke det jeg har hørt. Mange får utrolig god hjelp av det. Hvertfall når de psykiske planene skyldes ubalanser, nervesystemet og faktisk påviste mangler🤷‍♀️

Ja ser jo at det hjelper deg godt. Not. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (59 minutter siden):

Ja ser jo at det hjelper deg godt. Not. 

Har ikke prøvd særlig lenge enda. Ganske nylig fått påvist mangler :)

Men som jeg skriver så tenker jeg jo jeg kanskje behøver antidepressiva - for å bli meg selv. Men skulle ønske det kunne hjelpe å korrigere mangler med mer- siden man har det!

Men trenger jo bli meg selv- og da trenger man kanskje AD :( 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke prøvd særlig lenge enda. Ganske nylig fått påvist mangler :)

Men som jeg skriver så tenker jeg jo jeg kanskje behøver antidepressiva - for å bli meg selv. Men skulle ønske det kunne hjelpe å korrigere mangler med mer- siden man har det!

Men trenger jo bli meg selv- og da trenger man kanskje AD :( 

Jeg synes du bare skal fortsette å gruble på dette med masse nye tråder på forum, jeg. Jeg tror det vil være mye mer effektivt enn å gjøre noe så dumt å faktisk forsøke behandling av noe slag. :) 

Anonymkode: a18ca...34b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...