Gå til innhold

Pant på pappkrus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 hours ago, psykedeliker said:

Jeg ser ikke at dette er noe nytt fenomén, bare en ny drakt. Har man vilje og evne til å konfrontere de det gjelder løser man det problemet på akkurat samme måte som før i tiden, men de høyt utdannede ser ut til å mangle viljen, og de lavt utdannede ser ut til å mangle evnen. Løsningen ser ut til å være at folk må gå sammen og starte sine egne norske parallellsamfunn med tilhørende institusjoner.

Hvordan skal det la seg gjøre i praksis?

Anonymkode: ae3cd...b65

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan skal det la seg gjøre i praksis?

På samme måte som alle andre parallellsamfunn, men bygget på frivillig deltakelse gjennom klart definerte og juridisk bindende avtaler innenfor det liberale rammeverket i Grunnloven, istedenfor tvang, fryktkultur og sosial kontroll.

psykedeliker skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke at dette er noe nytt fenomén, bare en ny drakt. Har man vilje og evne til å konfrontere de det gjelder løser man det problemet på akkurat samme måte som før i tiden, men de høyt utdannede ser ut til å mangle viljen, og de lavt utdannede ser ut til å mangle evnen. Løsningen ser ut til å være at folk må gå sammen og starte sine egne norske parallellsamfunn med tilhørende institusjoner.

Haha nettopp sånt sted jeg skal flytte til nå🤣🤣

AnonymBruker
1 hour ago, psykedeliker said:

På samme måte som alle andre parallellsamfunn, men bygget på frivillig deltakelse gjennom klart definerte og juridisk bindende avtaler innenfor det liberale rammeverket i Grunnloven, istedenfor tvang, fryktkultur og sosial kontroll.

Såpass ja. Finnes det slike paralellsamfunn allerede?

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Finnes det slike paralellsamfunn allerede?

Ja, ikke langt fra Pappkrus Prestene sies det lengre oppe i tråden her.

Ellers er det fritt frem for å bygge dem selv, men jeg anbefaler av praktiske og strategiske grunner å starte så tidlig som mulig.

15 minutes ago, psykedeliker said:

Ja, ikke langt fra Pappkrus Prestene sies det lengre oppe i tråden her.

Ellers er det fritt frem for å bygge dem selv, men jeg anbefaler av praktiske og strategiske grunner å starte så tidlig som mulig.

Svada som vanlig altså.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svada som vanlig altså.

Veiledning i parallellsamfunnsbygging er ikke noe jeg gir bort gratis lengre. Du kan lete opp informasjonen du trenger selv hvis du ikke vil kjøpe den av meg (eller andre leverandører av tjenesten).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...