Gå til innhold

Frisk uten innleggelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er det mange som gjør. Flertallet legges ikke inn.

Anonymkode: 52d7a...68a

Åja:) føler ikke jeg klarer det her🌸 og er redd for å prøve medisin hjemme. Hva gjør de som  blir frisk hjemme?

Anonymkode: 6af61...cf8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva som hjelper på meg, hjelper nødvendigvis ikke på deg. Når du ikke engang vil prøve medisiner så er du nok langt unna det å kunne hjelpe seg selv. Første steget er jo da å ta medisin.

Vil. Men tør ikke. Er så dårlig.

Annonse

Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Vi ønsker muligens ikke fore det opplegget ditt noe mer nå… Du er syk = ønsker ikke ta medisiner = slutt å ta det opp her

Jeg ønsker jo å ta medisin. Syns bare det er skummelt

Burde man ikke heller jobbe på lag med kroppen - å ta medisin er å motarbeide kroppen som bare gjør sitt beste. Angst og depresbon er jo signaler fra kroppen:(

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ikke veldih nedtur å måtte ta medisin? Burde jo bli normal på en natuelig måte 

Synes ikke det er en nedtur å ta medisiner, har forlenget mitt liv

Men det er så klart frivillig. Synes du det er en nedtur, ja så lar du være. Men kan da kanskje slutte å lage tråder her mwd tips om å bli frisk. For tipset er medisin.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker jo å ta medisin. Syns bare det er skummelt

Burde man ikke heller jobbe på lag med kroppen - å ta medisin er å motarbeide kroppen som bare gjør sitt beste. Angst og depresbon er jo signaler fra kroppen:(

Men da vet du jo det neste gang du får en infeksjon. Ta ikke antibiotika. Eller medisiner for noe. 

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men da vet du jo det neste gang du får en infeksjon. Ta ikke antibiotika. Eller medisiner for noe. 

Det blir jo noe annet? 
Kanskje jeg misforstår psykiske plager. Tenker liksom det er kroppen som forteller noe er galt i følelsene og ah man må jobbe med det

men klarer jo ikke det

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men det er så klart frivillig. Synes du det er en nedtur, ja så lar du være. Men kan da kanskje slutte å lage tråder her mwd tips om å bli frisk. For tipset er medisin.

Kjenner jo jeg må. Føles bare som juks 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ok, ja så medisin kan gjøre a man blir normal igjen?

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det blir jo noe annet? 
Kanskje jeg misforstår psykiske plager. Tenker liksom det er kroppen som forteller noe er galt i følelsene og ah man må jobbe med det

men klarer jo ikke det

Jobbe med seg selv er da en livslang oppgave, noenganger trenger man hjelp for å få det til, hjelpen er medisiner, man kommer til det stedet der man kan jobbe med seg selv.

Men jeg er ferdig med å svare mennesker som ikke vil ha hjelp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...