Gå til innhold

Klarer ikke å følge opp i behandlingen akkurat nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Denne uken har jeg ikke klart å komme meg til avtaler hos fysiomotorisk fysioterapeut og rusbehandler. Verden føles så farlig og jeg tør bare ligge i senga. Har ikke satt opp noen flere avtaler fremover så jeg kommer ikke til å kaste bort tiden deres fremover. Men kanskje sier jeg fra meg det som kan hjelpe meg fremover selv om det føles uoverkommelig nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Anonymkode: a478f...3be

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har ikke satt opp noen flere avtaler fremover så jeg kommer ikke til å kaste bort tiden deres fremover. Men kanskje sier jeg fra meg det som kan hjelpe meg fremover selv om det føles uoverkommelig nå.

Det er ikke godt å ha det slik... Jeg får inntrykk av at du egentlig ønsker videre hjelp, men er ikke i stand til å ta imot den akkurat nå. Men du har ikke sagt fra deg noen tilbud/hjelp?

Jeg har lært meg å akseptere at noen dager og uker blir ikke som tenkt. Kan du gi deg selv omsorg? Hva som skal skje videre, kan du ta stilling til senere. Men du kan ta kontakt med behandler og ruskonsulent i neste uke.

Eva Sofie skrev (23 minutter siden):

Det er ikke godt å ha det slik... Jeg får inntrykk av at du egentlig ønsker videre hjelp, men er ikke i stand til å ta imot den akkurat nå. Men du har ikke sagt fra deg noen tilbud/hjelp?

Jeg har lært meg å akseptere at noen dager og uker blir ikke som tenkt. Kan du gi deg selv omsorg? Hva som skal skje videre, kan du ta stilling til senere. Men du kan ta kontakt med behandler og ruskonsulent i neste uke.

Takk for fint svar. Jeg har ikke sagt fra meg noe, men fikk en tekstmelding på mandag som jeg ikke har klart å svare på.

Skal prøve som du sier, å tenke at denne uka ble dum, men kanskje neste uke kan bli bedre. Skal prøve å gå en tur i morgen kanskje. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for fint svar. Jeg har ikke sagt fra meg noe, men fikk en tekstmelding på mandag som jeg ikke har klart å svare på.

Skal prøve som du sier, å tenke at denne uka ble dum, men kanskje neste uke kan bli bedre. Skal prøve å gå en tur i morgen kanskje. 

Kjempebra!

Anonymkode: fbdce...866

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...