Gå til innhold

Medisin for depresjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Symptomene kommer av depresjonen, når depresjonen forsvinner, forsvinner symptomene.

Anonymkode: 82b3a...4bc

Forsvinner depresjonen av antidepressiva da? Gjør den ikke bare a man får mer serotonin og «bedre humør»? 

Anonymkode: 72396...3f2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forsvinner depresjonen av antidepressiva da? Gjør den ikke bare a man får mer serotonin og «bedre humør»? 

Aldri fått bedre humør av antidepressiva altså. Er du en surpomp så forblir du en surpomp.

Men er så greit at ta medisin er frivillig. Så la vær. Nå er det tråd etter tråd om det samme. Legg heller den energien på ting som forbedrer sinnet.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Aldri fått bedre humør av antidepressiva altså. Er du en surpomp så forblir du en surpomp.

Men er så greit at ta medisin er frivillig. Så la vær. Nå er det tråd etter tråd om det samme. Legg heller den energien på ting som forbedrer sinnet.

Jeg skal ta medisin :) Men føler jo ikke jeg har «dårlig humør». Har ikke noe humør. Og bare rare symptomer. Og det er de jwg må bli kvitt. Men serotonin skal jo bare gjøre en glad.

Annonse

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skal ta medisin :) Men føler jo ikke jeg har «dårlig humør». Har ikke noe humør. Og bare rare symptomer. Og det er de jwg må bli kvitt. Men serotonin skal jo bare gjøre en glad.

Medisin gjør deg ikke glad. Tror du det blir du skuffet. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Medisin gjør deg ikke glad. Tror du det blir du skuffet. 

Haha sier jo at jg ikke trenger bli glad. Trenger å bli kvitt symptomer

jeg trodde AD økte humøret 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...