Gå til innhold

Hvilket intervall på timene hadde dere ved avslutning på DPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig å trappe ned slik (på den måten) du nå er i ferd med å gjøre. En avslutning skal også være nøye planlagt og forberedt på forhånd, sånn at pasienten vet hva som venter/kommer. 

Endret av Vendi
Vendi skrev (27 minutter siden):

Tror det er ganske vanlig å trappe ned slik (på den måten) du nå er i ferd med å gjøre. En avslutning skal også være nøye planlagt og forberedt på forhånd, sånn at pasienten vet hva som venter/kommer. 

Skulle ønske avslutningen ikke kom så brått på, men slik er det. Hi

Anonymkode: c67b8...215

Everybody skrev (12 minutter siden):

Hvordan gjør dere det med resepter dere som er avsluttet av DPS? Man får jo ikke tak i fastlegen på dagen for å be om nye resepter?

Dette lurer jeg også på. Hi

Annonse

Everybody skrev (13 minutter siden):

Man får jo ikke tak i fastlegen på dagen for å be om nye resepter?

Man kan fornye resepter digitalt, trenger ikke møte opp på legekontoret for å gjøre det.

Everybody skrev (33 minutter siden):

Hvordan gjør dere det med resepter dere som er avsluttet av DPS? Man får jo ikke tak i fastlegen på dagen for å be om nye resepter?

Da gjelder det vel å være i forkant med reseptfornyelser slik at man unngår en slik situasjon. 

Everybody skrev (39 minutter siden):

Jeg fornyet den digitalt inne på helsenorge like etter jeg hadde hentet den siste boksen, så var den klar til neste gang :) 

Everybody skrev (40 minutter siden):

Du er bortskjemt om du er vant med å bare kunne ringe inn til en psykiater og få resept på dagen altså. Alle andre må bestille time hos fastlegen, og så vente en ukes tid på time. Så tar man det derifra. 

Anonymkode: 618e4...1f2

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er bortskjemt om du er vant med å bare kunne ringe inn til en psykiater og få resept på dagen altså. Alle andre må bestille time hos fastlegen, og så vente en ukes tid på time. Så tar man det derifra. 

Anonymkode: 618e4...1f2

Har pleid å bare ringe eller sende melding til psykiateren eller behandleren min for å få resept, men man kan visst fornye selv på helsenorge, det visste jeg ikke 👌

Annonse

Everybody skrev (5 minutter siden):

Har pleid å bare ringe eller sende melding til psykiateren eller behandleren min for å få resept, men man kan visst fornye selv på helsenorge, det visste jeg ikke 👌

Det ser ikke ut til at jeg har tilgang til denne "forny-funksjonen" på helsenorge.no. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...