Gå til innhold

Noen langrennsinteresserte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er spent på hvordan det går med Therese Johaug i morgen? Sånn for å snakke om noe helt annet liksom? Jeg gleder meg veldig til å se! 

Anonymkode: 31e81...cd0

Fortsetter under...

Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg har TV. Ja, svært spent. 

Skrevet
  nachnoo skrev (På 28.11.2024 den 20.01):

Den eneste grunnen til at jeg har TV. Ja, svært spent. 

Ekspander  

Herlig! Gleder meg også veldig til en hel uke med skiskyting! Kan nesten ikke ha avtaler i helgene om vinteren, jo! 

Skrevet

Jeg følger også med på både langrenn og skiskyting.

Skrevet

Ja, jeg liker godt å se på langrenn, men prioriterer det ikke foran å være i aktivitet selv.

Skrevet
  Ekstra skrev (På 29.11.2024 den 9.07):

Ja, jeg liker godt å se på langrenn, men prioriterer det ikke foran å være i aktivitet selv.

Ekspander  

Hehe, det trenger ikke akkurat å være noen problemstilling vel? 

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 9.25):

Hehe, det trenger ikke akkurat å være noen problemstilling vel? 

Ekspander  

Jo. Jeg blir ikke hjemme en lørdag for å se på ski i stedet for å gå på ski selv, for eksempel. Jeg kjenner de som gjør det.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Langrenn er ødelagt av norsk dominans. Det er ikke akkurat spennende, og med over-entusiastiske kommentatorer og sjåvinisme i tillegg, så blir det støy og ikke underholdning.

Skrevet
  Worriesome Plenty 2 skrev (På 29.11.2024 den 12.06):

Langrenn er ødelagt av norsk dominans. Det er ikke akkurat spennende, og med over-entusiastiske kommentatorer og sjåvinisme i tillegg, så blir det støy og ikke underholdning.

Ekspander  

Det stemmer vel ikke helt, i dag var det Karlsson og Niskanen som vant. Og det er jo et ubestridelig faktum uansett hva du måtte mene om det. 

Skrevet

Liker å se sport på tv, men betaler ikke ekstra for det. Dermed begrenser det seg selv.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg gledet meg til å se, men fikk jo ikke sett det. Jeg betaler ikke 400 kroner for å se et skirenn på tv. Synd at det har blitt slik. 

Skrevet

Ts her. Jeg er på besøk hos faren min og han har denne kanalen, viasport eller hva den heter. Men tror de andre rennene fra neste helg går på vanlige kanaler? Ellers sender nrk radio direkte, blir jo ikke det samme, men fint å kombinere med en treningsøkt 🙂

Skrevet
  Nicklusheletida skrev (På 1.12.2024 den 16.28):

Jeg gledet meg til å se, men fikk jo ikke sett det. Jeg betaler ikke 400 kroner for å se et skirenn på tv. Synd at det har blitt slik. 

Ekspander  

Hadde du vært skikkelig langrenninteressert, hadde du nok betalt for det :) 

Anonymkode: ac51c...069

Annonse

Nicklusheletida
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 16.39):

Hadde du vært skikkelig langrenninteressert, hadde du nok betalt for det :) 

Anonymkode: ac51c...069

Ekspander  

Da er jeg ikke interessert nok nei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...