Gå til innhold

Kan man trygt stå på Alimemazin livet ut?

Anbefalte innlegg

erik123 skrev (17 minutter siden):

Det har jeg gjort. Og ligger på solid kaloriunderskudd. Så det er ikke der det ligger. Det er medisinen. Ingen tvil. 

Det er umulig. Så enkelt er det. Ellers er du ett medisinsk unikum som bør utforskes.

Man spiser mye mer enn man tror. 

Anonymkode: 8d573...581

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er umulig. Så enkelt er det. Ellers er du ett medisinsk unikum som bør utforskes.

Man spiser mye mer enn man tror. 

Medisinen har en sånn effekt at du legger på deg uansett. Jeg ligger på 1300 kcal . Det er 600 under det jeg bør ta inn. 

erik123 skrev (19 minutter siden):

Medisinen har en sånn effekt at du legger på deg uansett. Jeg ligger på 1300 kcal . Det er 600 under det jeg bør ta inn. 

Går du ikke ned er kaloriinntaket for høyt. Enkelt og greit.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Går du ikke ned er kaloriinntaket for høyt. Enkelt og greit.

Nei det er det ikkie, det ligger på 1300 kcal om dag. Det er veldig lite. Medisiner gjør deg feit. Jeg spiser ikke mer med medisiner. Så da har det en annen årsak. Nemlig medisinen som gjør at du legger på deg. Og jeg bruker mange da jeg sliter med mye. 

erik123 skrev (5 minutter siden):

Nei det er det ikkie, det ligger på 1300 kcal om dag. Det er veldig lite. Medisiner gjør deg feit. Jeg spiser ikke mer med medisiner. Så da har det en annen årsak. Nemlig medisinen som gjør at du legger på deg. Og jeg bruker mange da jeg sliter med mye. 

Anbefaler deg å få til legen. Du er ett medisinsk under.

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler deg å få til legen. Du er ett medisinsk under.

Vet ikke om det gjelder den medisinen vi snakker om her/ men det finnes vel medisiner som påvirker metabolisme osv?

Anonymkode: e9938...610

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vet ikke om det gjelder den medisinen vi snakker om her/ men det finnes vel medisiner som påvirker metabolisme osv?

Det gjør Effexor og Alimemazin, og Truxal, Alle gjør at folk legger på seg,  det er det ikke mye tvil om. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kalorier inn og kalorier ut. Uansett. Noen trenger mindre kalorier enn andre. Derfor må man finne hvor mye man selv trenger.

Det gjør Effexor og Alimemazin, og Truxal, Alle gjør at folk legger på seg,  det er det ikke mye tvil om. 

Nei og nei og nei. Lær deg litt om hvordan kroppen fungerer. Får du lavere forbrenning, ja da må du ha mindre kalorier.

erik123 skrev (7 minutter siden):

Medisinene gjør ikke at du legger på deg. Medisinene kan endre din metabolisme som gjør at du har behov for færre kalorier enn tidligere.

Dvs at hvis du legger på deg, så er det fordi du spiser mer kalorier enn du nå har behov for på medisiner.

Anonymkode: 52537...746

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Medisinene gjør ikke at du legger på deg. Medisinene kan endre din metabolisme som gjør at du har behov for færre kalorier enn tidligere.

Dvs at hvis du legger på deg, så er det fordi du spiser mer kalorier enn du nå har behov for på medisiner.

Det tror jeg ingenting  på. Jeg holder på mitt. Men forbrenningen  kan være ufattelig  lav. Det skjer når du blir voksen. Litt mat må man ha. 

erik123 skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ingenting  på. Jeg holder på mitt. Men forbrenningen  kan være ufattelig  lav. Det skjer når du blir voksen. Litt mat må man ha. 

Påstå man legger på seg uten å spise kalorier er som å påstå julenissen finnes.

Annonse

erik123 skrev (3 minutter siden):

"Jeg benekter fakta". 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Påstå man legger på seg uten å spise kalorier er som å påstå julenissen finnes.

Poenget  er at jeg spiser mye mindre en det jeg trenger, DA SKAL JEG IKKE GÅ OPP I VEKT!!!!

erik123 skrev (2 minutter siden):

Poenget  er at jeg spiser mye mindre en det jeg trenger, DA SKAL JEG IKKE GÅ OPP I VEKT!!!!

Du vet jo ikke lenger hvor mye du trenger, hvis medisinen har endret metabolismen din.

Jeg vet ikke hva metabolisme er, for meg er det et fremmedord. Kanskje det har med forbrenning å gjøre, noe jeg har lite av. Jeg kan ikke gå rundt hele døgnet å være sulten, noe mat må jeg ha. På Vektklubb står det at jeg trenger 1600 kcal om dagen. Jeg har lagt inn alle data. 

Efexor er en versting, også Alimemazin er en skummel medisin. I natt kjørte jeg uten og fikk ikke sove. 

Bruker både alimemazin og efexor. Legger kun på meg hvis jeg spiser mer enn jeg forbrenner, slik som du gjør. 

Hvorfor? Fordi alt annet er umulig.  

Be om wegovy. Hjelper deg til å minske matinntaket. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker både alimemazin og efexor. Legger kun på meg hvis jeg spiser mer enn jeg forbrenner, slik som du gjør. 

Hvorfor? Fordi alt annet er umulig.  

Be om wegovy. Hjelper deg til å minske matinntaket. 

Da  MÅ jeg ned på 500 kcal i døgnet. Det er fire brødskiver det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...