Gå til innhold

Terapi ved depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men du har vel fått diagnosen alvorlig depresjon? Eller er det noe du selv finner på?

Anonymkode: 695fb...511

Hvorfor i alle dager skulle man ønske å finne på  noe så jævlig

Anonymkode: 47505...069

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvirdan foregår terapi når man er alvorlig deprimert egentlig? Jeg er så utafor. Og klarer jo hverken huske tenke eller føre en samtale. Langt mindre bruke hjernen til å jobbe med meg selv. 
Hvordan har det vært for dere og hvordan fikk dere hjelp da?

Anonymkode: 47505...069

Jeg tvang meg selv til å åpne meg fordi jeg visste at jeg måtte «gi alt» og at å gå dit ville være bortkastet om jeg ikke selv bidro med det jeg kunne for at jeg skulle bli frisk. Vi snakket om ting som var vanskelig, jeg ble på den måten avlastet ting som plager meg, og så ble jeg presentert for nye tanker å se ting på. 
Jeg opplevde det som at behandlingen sto i å lette depresjonen og deretter gjøres klar for videre behandling. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...