Gå til innhold

Andre her som ikke bryr seg om å pynte til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjelder vel mest ungkarer, tror det er kvinner som er mest opptatt av å pynte og styre til jul?

Anonymkode: b9e37...fd8

De mennene som er i forhold blir vel mest beordret :) Her i huset får mannen beskjed når det er på tide og henge opp stjerne og lyslenke :)

hattifnattus

Jeg pynter ikke, men det er fordi jeg alltid reiser bort i jula og da gidder jeg ikke ta opp masse julepynt for å se på det i2-3 uker  siden jeg uansett er borte resten av tiden.. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok pyntet litt.

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Gjelder vel mest ungkarer, tror det er kvinner som er mest opptatt av å pynte og styre til jul?

Anonymkode: b9e37...fd8

Mannen her legger seg ikke borti pyntinga nei, med unntak av den årlige kommentaren når jeg pynter juletreet:"Ikke heng på så mye pynt at vi ikke ser treet nå da!" Ingen fare, jeg dekker ikke treet med pynt. :) Han er med på å rydde og vaske litt til jul, ikke fordi jeg kommanderer, men fordi han synes det skal være rent til jul. Jeg blånekter å skure huset fra kjeller til loft, men går med på en litt utvidet ukesrengjøring. :) Ellers er han engasjert i julematen og til helgen skal vi tjuvstarte litt med kalkun og waldorfsalat, med riskrem til dessert. Nam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...