Gå til innhold

Noen som har sluttet brått tvert av på alle medisiner? Vurderer det.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gjort det noen ganger ja, men jeg anbefaler det ikke akkurat. Kan du ikke heller slutte i samråd med legen din? Hvorfor sånn hastverk? Det kan jo være noen medisiner som det f.eks bør trappes ned på først.

Ved å samarbeide med legen din kan det hende at du får forslag om å bruke andre medisiner enn det du gjør nå, som kanskje vil hjelpe deg bedre. Råder deg til å være åpen med legen, og jeg håper dere sammen kan finne den beste løsningen for deg. 

AnonymBruker
Vendi skrev (7 minutter siden):

Jeg har gjort det noen ganger ja, men jeg anbefaler det ikke akkurat. Kan du ikke heller slutte i samråd med legen din? Hvorfor sånn hastverk? Det kan jo være noen medisiner som det f.eks bør trappes ned på først.

Ved å samarbeide med legen din kan det hende at du får forslag om å bruke andre medisiner enn det du gjør nå, som kanskje vil hjelpe deg bedre. Råder deg til å være åpen med legen, og jeg håper dere sammen kan finne den beste løsningen for deg. 

Takk for fint svar. Kan kroppen bli avhengig av medisiner man egentlig ikke trenger eller som ikke hjelper?

Anonymkode: 7dd31...319

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...