Gå til innhold

Skjønte du at det var depresjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adeie skrev (35 minutter siden):

Nå skylder jeg først og fremst på psyken når det kommer til alt fysisk. 

Har hypokondertendenser i tillegg, men veldig klar over det. 

Så egentlig motsatt da😝

Anonymkode: 2c50f...e0a

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så egentlig motsatt da😝

Egentlig ikke. Hva jeg vet( psykisk) og hva jeg tror ( svulst på hjernen, als etc) er forskjellige ting. Og redselen kommer jo. Men jeg er heldig å har en fornuftig oppi det hele. 

Og er av den typen som ikke vil være til bry, så går ikke til legen.

Er også evig optimist, det blir bra til slutt. 

Når man har hatt en psykisk sykdom hele livet, så lærer man jo mye.

Adeie skrev (3 minutter siden):

Egentlig ikke. Hva jeg vet( psykisk) og hva jeg tror ( svulst på hjernen, als etc) er forskjellige ting. Og redselen kommer jo. Men jeg er heldig å har en fornuftig oppi det hele. 

Og er av den typen som ikke vil være til bry, så går ikke til legen.

Er også evig optimist, det blir bra til slutt. 

Når man har hatt en psykisk sykdom hele livet, så lærer man jo mye.

Tøft det🧡🧡

Jeg mente at man er så fysisk syk og rar at man ikke skjønner det er pga depresjon/psyken.

ikke at man tror man har  svulst eller andre ting, men at det føles som noe skikkelig fysisk galt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tøft det🧡🧡

Jeg mente at man er så fysisk syk og rar at man ikke skjønner det er pga depresjon/psyken.

ikke at man tror man har  svulst eller andre ting, men at det føles som noe skikkelig fysisk galt. 

Ja forstod det. Prøvde å forklare en forskjell  Jeg har enorme smerter, ingen smertelindring hjelper på de. Det ved lett depresjon og angst. Ved alvorlig føler jeg ikke noe. Da jeg ikke lever men bare er.

Adeie skrev (Akkurat nå):

Ja forstod det. Prøvde å forklare en forskjell  Jeg har enorme smerter, ingen smertelindring hjelper på de. Det ved lett depresjon og angst. Ved alvorlig føler jeg ikke noe. Da jeg ikke lever men bare er.

Føler du ikle at det er uutholdelig å være i den bobla der man ikke er noe?

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Angst og depresjon 

Da trenger du ikke grubleog tvile om du har depresjon. Du har fått diagnosen. Da er neste steg å ta medisin og evt gå i behandling for å bli bedre.

Anonymkode: e3098...3c8

Har tenkt at det kan være diverse vitmaninmangler som førte til  konstant utmattelse, til tross for at jeg har hatt depresjoner tidligere. Denne gangen skjønte jeg først at det må ha vært depresjon fordi doseøkning av antidepressiva endret fysisk form og motivasjon radikalt. Jeg tenkte at kaaanskje det var depresjon. Men nå vet jeg det og er i grunnen kvitt den igjen tror jeg. 

Anonymkode: 92f05...825

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...